Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Dobrý den , od včerejška jsem zjistil , při hraní bf3 ze jsem měl najednou ping 300+ a zůstává. Normálně mám 30 ms.

Když jsem měřil rychlost tak jsem měl 3mbps ,normálně mám 15. Používám router. Když jsem zkoušel kabel tak jsem měl 30mbps. Chtěl bych se zeptat kde je problém. Jestli to není routerem.

no tak podle toho, cos napsal, je snad celkem logický, že chyba je v routeru, ne? :lol:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Dobrý den , od včerejška jsem zjistil , při hraní bf3 ze jsem měl najednou ping 300+ a zůstává. Normálně mám 30 ms.

Když jsem měřil rychlost tak jsem měl 3mbps ,normálně mám 15. Používám router. Když jsem zkoušel kabel tak jsem měl 30mbps. Chtěl bych se zeptat kde je problém. Jestli to není routerem.

 

zkousel jsem i jiny router ale , internet je porad stejny ... nevim porad kde je problem

i jinej router dělá to samý?

a jakej jinej? stejnej model, ale jinej kus, nebo úplně jinej model?

narvi tam nejnovější firmware :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

řeknu ti to takhle, problem s pingem mam uz asi 4mesice UPC ti řekne že to není jejich problem tak jako me. V neděli jsem uz dostal nervy a napsal jim znova že me zasjma co stim je email byl přečten už v utery a jeste mi nikdo neodepsal :) jak uz mi rikalo vice lidi kdyžma upc problem tak ti ho ani nepomuzou resit NENI TO JEJICH PROBLEM ;) takže hodně štěstí. V pondělí jdu na UPC osobně a asi je poslu do prdele vsechny

 

Edit: jedine co udelali mi vymenily router/modem a to mi to menil jeste takovy krypl že ani nevedel jak se vytahuje kabel z routru/modemu...

  • 4 weeks later...

Mám 60/6, stabilní deklarované hodnoty na běžné servery Praha, Brno, 8-10 ms... Dnes jsem potřeboval na moment uvolnit síťovou zásuvku pro modem, po opětném zapnutí se modem připojil obvyklou rychlostí vč. tf. Zkusil jsem speedtest a DW asi 4,5 Mb/s, Up žádný. I po změně pražského serveru DW stejný, UP 0,0 nic, totéž i jiné servery. V rozhraní modemu všech 8+3 kanálů OK. Po restartu modemu opět vše v normě... V 15:10 zajímavá shoda okolností. V obou případech modem najel správně, tedy alespoň podle indikátorů.

To jen tak na okraj, co vše lze očekávat...

  • 3 months later...

skus si vypnout firewal

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.