Přejít na obsah

Obchodní politika UPC?


Návštěvník Retiree

Doporučené příspěvky

Návštěvník Retiree

Dnes mně telefonovala pracovnice KC (asi) s tím, že má pro mě coby dlouholetého zákazníka, který využívá všech tří služeb UPC, nabídku:

1. Zřízení druhé telefonní linky, která by mi umožnila volat do mobilní sítě, atd. atd.... Když jsem neprojevil zájem, odpověděla, že má tedy pro mě další nabídku:

2. Odprodej modemu (za cenu asi 1300 Kč) s tím, že je to vzhledem k výši měsíční platby výhodné, že by se jednalo o zcela nový a moderní modem pro vyšší rychlosti, atd. atd....

I tuto nabídku jsem s díky odmítl.

 

Co si o této akci UPC myslíte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

druhou telefonní linku? jako že bys měl najednou dvě? :o

odkoupení modemu může bejt fajn pro lidi, co neplánujou během následujících dvou let přecházet ke konkurenci, jenomže to se takhle do budoucna odhaduje těžko :lol: modem k odkupu nabízejí proto, že za výměnu v pronájmu by se platil ten administrativní poplatek... a proč to dělají, to je už nějakou dobu jasný z tý nabídky 30 :arrow: 60 Mb/s, blíží se novej nejpomalejší tarif, kterej na ED3 sítích už bude využívat taky ED3 jako jinde v evropě :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...