Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, včera, to je 23.5. u mě byl technik a předal mi model, který jsem správně zapojil, ovšem ani po noci se jeho stav nezměnil a vypadá takto:

(může mi s tím někdo pomoct prosím ? )

Model: Cisco EPC3925

Vendor: Cisco

Hardware Revision: 1.0

MAC Address: 24:76:7d:56:fd:78

Bootloader Revision: 2.3.0_R1

Current Software Revision: EPC3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc

Firmware Name: epc3925-ESIP-12-v302r125531-110517c_upc.bin

Firmware Build Time: May 17 16:18:25 2011

Cable Modem Status: Scanning

Wireless Network: Enable

 

 

Cable Modem State

DOCSIS Downstream Scanning: In Progress

DOCSIS Ranging: In Progress

DOCSIS DHCP: In Progress

DOCSIS TFTP: In Progress

DOCSIS Data Reg Complete: In Progress

DOCSIS Privacy: Disabled

 

Downstream Channels

Power Level: Signal to Noise Ratio:

Channel 1: -44.5 dBmV 29.3 dB

Channel 2: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 3: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 4: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB

Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

 

Upstream Channels

Power Level:

Channel 1: 0.0 dBmV

Channel 2: 0.0 dBmV

Channel 3: 0.0 dBmV

Channel 4: 0.0 dBmV

 

Na modemu bliká pouze DS (downstream).

Upraveno uživatelem Llolek

Odesláno
může mi s tím někdo pomoct prosím ?

jasně, +420 241 005 100

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

mno tady jsem se pomoci nedočkal, řekli mi, že můžou poslat technika za týden... chtěl bych to vyřešit ještě nejlépe dnes, pokud by mi s tím někdo tady dokázal poradit

Odesláno

no ale jak to chceš řešit, když ten modem vůbec nevyhledá kanály? jestli nepomáhá vypnutí a zapnutí, což už si určitě zkoušel, tak ti nezbyde nic jinýho, než čekat...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

A čekat přesně na co ? až to povolí v UPC ? nemůže to být chyba někde v bytovce ? (špatně nastavený dole ve sklepě)

Odesláno

no až to upc vyřeší, nikdo jinej to za něj neudělá :) to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Aha a není cesta, jak obejít ten filtr ? Nějak to přesměrovat na jinou cestu ven ? Internet IP address je pro každého jiná ? protože DNS už jsem našel a chtěl bych vyzkoušet to tam nastavit na pevno, Internet IP address, Sub. Mask a DNS, tak maska asi může zůstat 255.255.255.0 (předtím jsem měl 255.255.255.252) a DNS vím, tak kdybych nastavil tu adresu nešlo by to ? omlouvám se jestli je to stupidní dotaz, ale do úterý čekat na technika....

Odesláno
omlouvám se jestli je to stupidní dotaz

to je dobrý :)

ale do úterý čekat na technika....

no já bych taky zešílel :?

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

tak jsem našel ten samý problém, a řešení je na 5 minut... do úterý ? ... achjo...

 

Takže technická odpověď na tento problém zní: problém byl ve filtru signálu vloženém v rozvodu na chodbě (malý váleček / spojka mezi kabely). Filtr omezoval pásmo jen na CATV a vyšší (datová komunikace) už nepropustil. Proto se "jakoby" připojil pouze první kanál, ale utlum byl tak silný, že ke spojení nedošlo. A závěr?

Odesláno
to bude asi nějakej filtr, kterej blokuje všechny kanály a kdysi se k něčemu používal, občas tady o tom padne zmínka... bude muset dojet borec a dát to do kupy :cool:

si měl říct rovnou, že to potřebuješ v jinym jazyce :twisted:

závěr je takovej, že dojede týpek, sundá nálepku z bedny na chodbě, odemkne, otevře, oddělá filtr, zavře, zamkne, přelepí a hned bude líp na světě :)

ale je na prd, že se čeká až do úterý :roll:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.