Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Po roku...
Odesláno

Dikes,ja to ladil 3 hodiny a neslo.UPC nezna vůbec nic,at si ty operatory poradne vyskolej

Odesláno

To není problém UPC ale je potřeba komunikovat s prodejcem TV nebo výrobcem. Nebo před koupí TV se podívat zde do fóra s čím jsou nebo nejsou problémy. :-)

Odesláno

LG mají občas problém i s klasickým pozemákem, že automat najde pendrek a musí se to ladit ručně po kanálech. A taky nikdo nenadává provozovatelům pozemního vysílání a musí si to řešit se svým prodejcem, kterýmu dal vydělat.

Odesláno

Dobrý den.Vím, že je to mimo televize LG...mám samsung a kdyz stčim redukci s CA modulem tak se mi vubec nic neukaze..v samsungu rekli ze mam restartovat TV,pak vyhledat programy a az pak strcit kartu s Ca modulem a pockat pul hodiny..nemate nekdo nejaky zkusenosti prosim???

Odesláno

A ta televize neukazuje vůbec nic? Ani volné programy?

Pokud před zasunutím modulu fungují volné programy a po zasunutí modulu nic tak je vadný modul.

Už jsem to zažil u známého. Jeli jsme dokonce do servisu, kde TV (bez modulu) fungovala. Pak jsme zastrčili modul a nic. Po reklamaci modulu, to normálně běhá

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Běži programy ktere jsou volne...jak pred tak i po zasunuti CA modulu do Tv se proste nic nedeje...nepise to, ze se nacita karta nebo tak neco.Zadna reakce na kartu neni.V samsungu mi rekli,ze UPC karta nebyla aktivni a ze ted uz je a pujde to,ale pravda je opak.Nemam neco naladit v nastaveni nebo nejak to povolit?nevim si vubec rady uz.

Odesláno

Někde v menu je položka "Běžné rozhraní" kde je vidět modul s kartou. Tam musí být vidět předplatné na Srpen. Pokud předplaté na Srpen bude, může chybět párování a to se musí zavolat na KC UPC.

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dobrý den, mám také TV Samsung a asi stejný problém. Modul v TV jsem používal více než 2 roky bez jakýchkoliv problémů (nabídka Komfort). To už bohužel 3 dny neplatí. Většina kanálů je nedostupná a zobrazuje se mi hláška zakódovaný signál. K dispozici je jen pár kanálů čt 1,2,4, nova, prima ... . Řešil jsem to přes tech. podporu UPC, následné zaslání refresh signálu a žádná změna. Potom jsem dostal radu od servisáka tv, abych vyjmul modul, TV uvedl do továrního nastavení a naladil programy. Po té modul zasunul zpět a vyčkal, až se aktivuje. Světe div se, vše chodilo jako dřív. Bohužel jen do té doby, než jsem TV vypnul a zase zapnul. Modul v MENU už opět není aktivní (běžné rozhraní je šedé bez možnosti zobrazení voleb).

Odesláno

Dobrý,zapní TV na kodovaní kanal a povytáhní CA modul a znovu to zatlač mělo by to naskočit

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.