Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mohl by mi někdo poradit s mým problémem? Obdržel sem od UPC router CISCO EPC3925. Když sem se ale pokusil přihlásit svůj počítač k WiFi nastal problém. PC najde síť, přihlásí se, signál je VYNIKAJÍCÍ, ale na internet se nedostanu. Jakýkoli jiný počítač i telefon se bez problému na internet připojí. Nevím, v čem může být problém. Nemáte někdo podobné zkušenosti? :diky

Odesláno

Firewall?

Odesláno

Ano zapomněl sem říct, že ikdyž mám bránu úplně vyplou, žádný efekt nenastane. ;)

Odesláno

A nastavení zabezpečení prohlížeče?

Odesláno

Ano i přesto, že všechny zabezpečení vypnu se stále nemohu dostat ne net. :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community