Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dostal som včera CA modul od UPC a keď som ho vložil do TV Samsung , tak mi stále vyhadzuje hlásenie Chyba ukladania CI+ . Vôbec nič nejde, len vždy keď to skúsim, tak to vyhodí. Už som skúšal otáčanie, ale nič. Volal som aj na UPC, ale vraj je u nich všetko v poriadku. Mám chybu v module, alebo v TV...??? Už ma UPC prestáva baviť, lebo modul som si kúpil hlavne kvôli tomu, že sa mi nechcelo používať dva diaľkové ovládače. Méte s týmto chybovým hlásením skúsenosti? Ďakujem

Odesláno

Mám taky TV Samsung s CI+ modulem a kromě prvotních hlášek hned po koupi (než naskočily programy) žádný problém neregistruji. Být tebou, tak ten modul zkusím v jiném televizoru.

Odesláno

Môj TV má v parametroch použitie aj CI a aj CI+, takže neviem. A asi mám smolu, že nepoznám nikoho, kto má digitálnu televíziu. Len analog. :(

Odesláno
Vôbec nič nejde, ...

TV musí naladit všechny dostupné programy, bez ohledu na CAM, nekódované programy musí být funkční... Je to tak?

Odesláno

Máš v TV aktuální verzi firmware?

Odesláno

takže po nainštalovaní nového firmware mi to už ide perfektne...ale teraz mám problém s nastavením časového pásma v televízore. Pri ponuke EPG mám stále čas -1 hodina a tím aj celú ponuku programov v rámci digitálneho vysielania. V ponuke televízora sa mi dá nastaviť čas automaticky alebo manuálne ale nedá sa mi nastaviť časové pásmo (časové pásmo automatické je posunuté mínus 1 hodina)...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.