Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

 

prosím o radu ohledně UPC Internetu / modemu EPC3925.

 

Přešel jsem z ADSL na UPC. Rychlost fungujícího internetu je úžasná dle očekávání. Bohužel mám ale menší problém s několika prvními minutami připojení. Po zapnutí počítače (a přihlášení) trvá několik minut (cca 5 až 6) než je počítač schopen úspěšně načíst jakoukoliv webou stránku.

Zapnu PC, přihásím se, všechno naběhne, spustím prohlížeč a jakákoliv stránka vyhodí Error 404 (Not found). Obnovuji každých pár vteřin. Po cca 3 minutách se stránka začne zobrazovat bez grafiky a po cca 5 až 6 minutách internet funguje bez problémů.

 

Není to počítačem - závada je na včech 4 počítačích v síti.

Není to prohlížečem - projevuje se steně v IE, FF i Chrome.

Není to OS - na různých počítačích v síti běží XP, Vista nebo Win7.

Není to Wi-Fi - 2 počítače jsou kabelem, 2 Wi-Fi.

Není to jen po zapnutí PC - projevuje se stejně na po probzení s hibernace nebo po probuzení ze spánku nebo po vypnutí firemní VPN.

Není to mým vlastním nastavením modemu Cisco - projevuje se i po resetu modemu do továrního nastavení.

Je to UPC nebo Modemem, protože pokud pokud vypnu UPC (modem), a zapnu ADSL nebo použiju 3G USB dongle se SIM kartou, internet funguje ihned.

 

Jsem v tom sám, nebo má někdo stějný problém?

A má někdo na tento problém nějaké funční řešení prosím (mimo řešení "vrátit se k ADSL nebo 3G")?

 

Díky.

Quido

Upraveno uživatelem PQK78

Odesláno

Zajímavé, to by mohl být problém s překladem adres.

Mají hned po zapnutí počítače IP adresu? (zjistíte zadáním příkazu ipconfig do příkazového řádku)

Pokud ano, zkuste v době nefunkčnosti webu v příkazovém řádku a zadat příkaz: ping 77.75.72.3

a pak to odentrovat (je to ping na seznam.cz)

Ve výpisu by měly být odpovědi například: Odpověď od 77.75.72.3: bajty=32 čas=8ms TTL=249

Pokud tam bude, že vypršel limit odpovědi, tak tak to není DNS a problém bude v modemu.

Problém s DNS se také odhalí pokud se Skype přihlásí, ale weby nejdou.

Odesláno

Výsledek testu:

- IP adresu má PC hned (už jen proto, že ji má zarezervovanou na modemu)

- Ping na seznam nebyl nijak rychlý, ale nevypršel

- Ano, Skype se chytne hned, ale web ne

Odesláno

tohle sem kdysi dávno taky řešil a pokud si dobře pamatuju, bylo to nastavením firewallu ve wifi modemu...

jo a hoď sem výsledek speedtestu z prahy nebo z brna, 15Mb/s upload sem na upc ještě neviděl, se musim pokochat :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Děkuji za radu.

Stačilo v nastavení Firewalu vypnout funkci "Block IP Flood Detection". Ostatní hodnoty jsem nechal zapnuté.

Odesláno

Co se týče požadovaného testu. Moje IP adresa sedí v Havířově (UPC Business), takže posílám test Havířov -> Praha. :-)

 

1858302812.png

Odesláno

to už je veselejší pohled :) ještě u tý 120ky zvednout upload aspoň na 20 Mb/s... ale pořád to má k dokonalosti daleko, no :(

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.