Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím

chtěl bych do mého domu (Na Vinici 9/160) rozvést kabelovou přípojku. Soused naproti přes ulici (Na Vinici 8 ) služby UPC využívá a když jsem se ho dneska ptal, řekl mi, že nebyl problém k němu kabel dovést. Jak jsem totiž dál zjistil ústředna je přímo v naší ulici o dva domy dál dokonce na naší straně ve vzdálenosti asi 20 metrů. V domě nejsou žádní nájemníci, tudíž všichni v domě s internetem souhlasí :D (je v mém vlastnictví). Jednalo by se o internet, pevnou linku a pravděpodobně i kabelovou televizi. Na infolince mi bohužel řekli, že jelikož můj dům není v systému, nelze s tím nic udělat. Člověk na stánku byl totálně mimo, řekl, ať si napíšu mail. Mail jsem napsal a nikdo neodepisuje :)) Nevíte jaký mám volit další postup? Navíc v 90. letech nám do domu zaváděla společnost Kabel Plus (dřívější UPC) koaxiální kabel. Mám ho normálně ve sklepě 9 metrů. Šlo by ty služby vést přes něj, nebo potřebuji nějakou novější technologii (optický kabel)? Pokud by to šlo přes ten koaxiál už vůbec nevidím důvod, proč by to nemělo jít. V tom případě zároveň nějak nechápu, proč mě nemají v systému.

díky za odpovědi

Odesláno

Původní kabel se využije, s tím problém není, ale opravdu nechápu, proč nejste zavedený v systému. Ideální bude asi znova poslat emailem žádost s popisem situace a vyfoceným přívodem do domu a následně zavolat a vše znova popsat. Jestli člověk na druhé straně bude za něco stát, tak se o to musí postarat.

Odesláno

Jo, tak díky, právě jsem nevěděl, jestli by to šlo i přes tenhle kabel. Nafotím to a pošlu jim další mail, snad nebude žádný problém. Škoda, že UPC nemá nějakou kamenou pobočku, že by si tam člověk zašel a vyřešil to, ten telefon mi tolik nevyhovuje...

Odesláno

Divím se,že k vám neposlaly technika na průzkum na pripojení. ten by zjistil,že máte kabel v domě,co jak kde zapojit,popripade vybudovat rozvody po domě. Poté se to předá na UpC na navedení do systemu a druhý den už můžou přijet instalovat.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.