Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, nevím jestli má někdo podobný problém, nebo jsem sám, ale dochází u nás k dost brutálním výpadkům DNS, nebo spíše blokaci.

Z ničeho nic všechny pc v síti ztratí přístup ke všem DNS serverům a jediné řešení je jen restart routeru i modemu.

Po restartu se problém na pár desítek minut až hodin vyřeší, ale z ničeho nic po nějaké době dojde opět k výpadku.

Pingy na ip adresy chodí normálně, ale překlad domén na ip adresy nefunguje.

Zkoušel jsem všude vypnout firewall, vyměnit router, ale vše bez výsledku.

Za běžných okolností máme jako primární DNS náš server umístěný v telehouse a jako sekundární server od UPC, zkoušel jsem je prohodit, použít jen naše, jen UPC, zcela automat, ale vše bez výsledku.

Napadá někoho nějaké řešení?

Děkuju

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.