Jump to content

Featured Replies

Posted

A mám tady další problém a prosím tudíž o radu. Moje předchozí problémy byly ztrátavost na modemu. Technik dnes již vše vyřešil, vyměnil krabičku a už to jede jak má 60MB/s. Problém je ale opět jinde, to již ale na mé straně. Modém CISCO 3212 mám zapojen do routeru TP-LINK WR743ND. Z routeru mi vedou 3 kabely. Jeden samozřejmě do modemu, 1 do stolního PC a jeden do notebooku. Na notebooku mi technik meřil rychlost z FTP UPC, stahovalo se 5,9 Mb/s, to znamená že by to těch 60 Mb/s mělo být. Ale na mém stolním PC to stahuje jen 3,3 Mb/s, což znamená nějakých 30 Mb/s. Mohu tedy poprosit o radu ? Raději přikládám info o základní desce : GIGABYTE GA-945GZM-S2 a síťovka Realtek 8110SC Gigabit Ethernet controller.

to bude nejspíš softwarová záležitost... :) takže aktualizovat systém přes windows update, aktualizovat ovladače síťovky, vyčistit komp ccleanerem a mohlo by to jet :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

PC má stáhnuté naprosto všechny aktualizace, jedu na Win XP, mám Service pack 3, ovladače síťovky jsou z roku 2009, novější nemám a PC je snad čistý. Zkusím novou instalaci Windows.

Zkusil bych povypínat všechny zbytečné procesy včetně antiviru a znovu změřit.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community