Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdraví všechny. Mátě někdo už nejaké zkušenosti s restartem modemu u tohoto tarifu připojení? Když u mě proběhne( třeba nechtěný - vypnutí el.proudu) tak inicializace respektive opětovné připojení a fungování internetu trvá pomalu dvě hodiny. :? Je toto normální?? :shock:

Upraveno uživatelem Badis

Odesláno

internet by měl po restartu modemu najet cca do minuty...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Hm, tak to je asi někde nějaká chyba. :? Mám ubee modem. Bliká na mě modře a zeleně... hřeje se to. :evil: No, je objednaný technik, tak uvidíme. :roll:

Odesláno

Modem Ubee EVM 3206 - Restart možná trvá pár minut, ale není to tak hrozné.

Určitě to je míň než 10 minut, možná jen 5.

Zkusím vysledovat jak to problikává a popsat. Nikde jsem zatím nic nenašel.

Odesláno

Zdravím všechny. Tak jsem měl doma šikovného technika. :wink: Prohlídka a výměna konektorů-NIC! Výměna modemu-NIC! Připojení technikova notebooku-NIC Kontrola společné krabičky (rozvodu v přízemí)-NIC! Výměna zdroje modemu-BINGO!!!!! :lol: Teď už po restartu do minuty spojení navázáno. Tak kdyby náhodou někdo řešil něco podobného ,je to třeba jedna z možností. :wink:

Odesláno

To moc šikovný nebyl ,když hledal závadu od nejsložitější po nejjednodušší možnost. :lol: Oni většinou nosí více modemů tak zdroje zkouší hned měnit.

Odesláno

Pořadí nevadí. Hlavně že je výsledek. 8) Ale ten zdroj by mě věru nenapadnul. :shock: Asi toho tam číňan namotal málo nebo moc. :D Ale že je ten modem na to tak citlivý :?

Odesláno

Hm tak jsem to nějak přechválil. Stejný modem ( vyměněn za stejný typ a značku) a stejny problém. Po týdnu radosti zase starost. :evil: Neřeší někdo stejný problém?? Už mě napadá jen že modem je citlivý na kolísavé napětí v zásuvce. A když se to zhoupne tak internet blbne. Nejede naplno. A jen modem si vesele bliká jako barevná hudba :roll:

Odesláno

tak si tam na zkoušku strč přepěťovou ochranu, tim nic nezkazíš :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Slamb- Taky možnost. Mě napadlo že modem se napájí ze stejné zásuvky jako PC. A počítač má taky nějaký odběr. Jenže s tím by snad měl výrobce počítat,že napájení bude zapojeno na stejném kabelu jako PC. Nebo aspoň poblíž. No každopádně je objednán technik. Uvidíme co bude dál. Jak je to s reklamacemi? Třikrát a dost? :shock:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.