Jump to content

Featured Replies

Posted

Zdravím,

mám takový menší problém, jsou to 4 dny co jsem si pořídil balíček Kombi Komfort+ (120/10). Chvilku to jelo při maximální rychlosti 80/10 ale včera se to snížilo na katastrofální minimum.. viz obrázek. Nemáte někdo stejné problémy? popř. nějaké návody co by mohlo pomoci??

1501384386.png

Děkuji za možnou pomoc.

pokud nezabral restart modemu a na jinym počítači je to stejný, pak se podívat na http://web.upc.cz/vypadky/

když ani tam nic, tak klientský...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

No na http://web.upc.cz/vypadky/ je to v klidu .. a na třech notebocich to mam stejne.. :( asi budu muset vice spamovat UPC.. dik

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community