Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím,

rozhodl jsem se s vámi podělit o mé zkušenosti s kvalitou B2B oddělení u UPC.

Někteří z vás si možná pamatují jaké jsem měl problémy se standartním fiber business internetem, ale rozhodl jsem se dám UPCčku ještě jednu šanci a kontaktoval jsem B2B oddělaní s poptávkou internetových služeb.

Brzy na mou poptávku odpověděla obchodní zástupkyně a dohodli jsme se na schůzce na které jsme probrali co za služby potřebujeme (jednalo se o symetrické připojení 15/15 Mbps, 2x statická IP adresa + 1/2 racku v datacentru UPC).

Při této schůzce jsme se dohodli, že mne bude asi do týdne kontaktovat s nějakou nabídkou případně technici UPC kteří budou zjišťovat možnosti napojení (u B2B přes optiku nebo WiFI), ale dlouho se nic nedělo.

Asi po dvou týdnech se mi Paní ozvala s tím, že u společnosti končí a předává se to někomu jinému kdo mne bude kontaktovat a s kým to dořeším, takže jsem čekal.

Uběhl asi týden a skutečně mi volal nějaký pán z UPC, že vše přebírá a jestli mám o jejich nabídku zájem, když jsem mu sdělil, že jsem stále žádnou nebídku nedostal celkem se divil a slíbil, že do konce týdne zašle cenovou nabídku.

Dnes je tomu již dva nebo tři týdny od posledního kontaktu a stále nic.

 

Dělá si UPC z firem skutečně jenom pr**l nebo jsou u B2B ještě neschopnější blbci než u maloobchodu?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.