Jump to content

Featured Replies

Posted

Od středy do dnešního rána nebylo navázané žádné připojení. Na modemu Motorola svítili všechny zelený ledky a link také pouze svítil, takže nebyla příjmána data. Mám router, ale i při připojení přímo do PC žádná změna. Televize fungovala a jde o UPC 10Mb. Dnes ráno ještě internet nešel (stále zapojen z modemu do pc) a teď, když jsem přišel ze školy už jede, ale byla změněna MAC adresa. Ví někdo co za tím stojí? Díky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community