Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám problém s připojením PS 3 přes modem zapůjčená Vaší společností ( motorola) na NTB funguje internet bez větších problémů, ale na ps ho nejsem schopen rozchodit. Nějaká rada ?? díky

Odesláno

Po připojení PS3 reset modemu - modem si pamatuje 1 MAC adresu a nastavit DHCP na PS3 (pokud to tam jde ...

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Výpadek PlayStation Network a Qriocity:

 

Zjistili jsme, že v období od 17. dubna do 19. dubna 2011, byly, některé služby a informace o uživatelských účtech v ohrožení v souvislosti s nelegálním a neoprávněným vniknutím do našich služeb. V reakci na tento útok, jsme byli nuceni udělat:

 

Dočasně vypnout služby PlayStation Network a Qriocity

Obrátit se na specializovanou firmu, která provedla kompletní vyšetření celé situace

Začít s okamžitým zlepšením bezpečnosti a posílením naší síťové infrastruktury, což vám poskytne lepší ochranu vašich osobních údajů

 

Velmi si vážíme vaší trpělivosti a pochopení. Děláme vše proto, abychom tyto problémy vyřešili, co nejrychleji to půjde.

 

I když stále vyšetřujeme celou záležitost, jsme přesvědčeni, že neoprávněná osoba, která se nabourala do našeho systému, mohla získat některé informace, které jste během registrace vyplnili: jméno, adresu (město, stát, směrovací číslo), zemi, e-mailovou adresu, datum narození, login a heslo do PlayStation Network a Qriocity a PSN online ID. Je také možné, že fakturační adresa a historie nákupu byla ukradena. V tuto chvíli nemůžeme vyloučit ani možnost, že vaše číslo kreditní karty mohlo být též odcizeno. Pro ochranu před krádeží z vašich účtů doporučujeme pečlivě sledovat vaši kreditní kartu a důkladně zkoumat výpisy z účtu. Jakmile budou služby opět online, doporučujeme změnu hesel nebo vytvoření nových účtů.

 

Ještě jednou děkujeme za vaši trpělivost. Slibujeme, že se v co nejkratší době pokusíme opět nahodit naše služby.“

 

takze to neni dobre

Odesláno

Hm, pěkný, jestli se dostali i k číslům kreditky, tak chudáci klienti teda. Ono vůbec zabezpečení kreditek je poněkud zvláštní, když stačí pouze k provedení transakce s penězi napsat čísla co jsou na ní viditelná - žádnej PIN, nic, to je blbej systém.

Odesláno

Souhlasim :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.