Jump to content

Featured Replies

Posted

Hezky den.

 

Nazim se uz 3 den "dovolat" na Kontak Centrum (844 111 116). Existuje clovek, ktery se tam uz nekdy dovolal? Stejne mu neuverim...uz mam z te pisnicky depresi ;)

de to, ale pores to radsi pres mail, maj ted asi navaly, protoze maj reklamu v TV a kazda lama tam vola jestli de v jejich lokalite inet...

Diky za info. Ted se koukam, kolik tam mam chyb. To bude sokem z te pisnicky... salalalalali :?

Záleží taky na tom, jakou volbu potvrdíš na začátku v tý hlasový volbě. Protože každej potvrdí to první, je jasný že se na tom dlouho čeká..

Jj, ale problem je, ze ja zrovna potrebuju tu prvni volbu = platby resit. No, zkusil jsem poslat mail tak uvidime jestli se nekdo ozve.

 

Diky vsem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community