Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Podle me ma UPC minimalne v Liberci nejake problemy s DHCP.

1. Odpoved DHCP serveru trva velice dlouho - nekdy i pres minutu coz je prilis, duvodu muze byt mnoho .

2. DHCP server 213.46.172.166 vraci jako DHCP server ktery se ma pouzit pri nasledujicim renew 0.0.0.0 coz je zrejme nesmysl a pri dalsim renew trva i nekolik minut nez dojde k timeoutu a zkusi se vychozi 255.255.255.255.

 

Psal jsem na "technidkou" podporu UPC,. ale dostalo se mi standardni odpovedi "U nas je vsechno v poradku, zkontrolujte si to u sebe." Jak se dostat ke kompetentnim lidem?

 

PS: Pokud nekomu "vypadava" konektivita na ruznych domacich routerech a treba mu jde stahovat ale nema DNS pak ma nejspis stejny problem, jen to este nevi...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community