Jump to content

Featured Replies

Posted

Podle me ma UPC minimalne v Liberci nejake problemy s DHCP.

1. Odpoved DHCP serveru trva velice dlouho - nekdy i pres minutu coz je prilis, duvodu muze byt mnoho .

2. DHCP server 213.46.172.166 vraci jako DHCP server ktery se ma pouzit pri nasledujicim renew 0.0.0.0 coz je zrejme nesmysl a pri dalsim renew trva i nekolik minut nez dojde k timeoutu a zkusi se vychozi 255.255.255.255.

 

Psal jsem na "technidkou" podporu UPC,. ale dostalo se mi standardni odpovedi "U nas je vsechno v poradku, zkontrolujte si to u sebe." Jak se dostat ke kompetentnim lidem?

 

PS: Pokud nekomu "vypadava" konektivita na ruznych domacich routerech a treba mu jde stahovat ale nema DNS pak ma nejspis stejny problem, jen to este nevi...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community