Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Podle me ma UPC minimalne v Liberci nejake problemy s DHCP.

1. Odpoved DHCP serveru trva velice dlouho - nekdy i pres minutu coz je prilis, duvodu muze byt mnoho .

2. DHCP server 213.46.172.166 vraci jako DHCP server ktery se ma pouzit pri nasledujicim renew 0.0.0.0 coz je zrejme nesmysl a pri dalsim renew trva i nekolik minut nez dojde k timeoutu a zkusi se vychozi 255.255.255.255.

 

Psal jsem na "technidkou" podporu UPC,. ale dostalo se mi standardni odpovedi "U nas je vsechno v poradku, zkontrolujte si to u sebe." Jak se dostat ke kompetentnim lidem?

 

PS: Pokud nekomu "vypadava" konektivita na ruznych domacich routerech a treba mu jde stahovat ale nema DNS pak ma nejspis stejny problem, jen to este nevi...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.