Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj, chci vám popsat mou zkušenost s výpovědí služeb UPC v tomto případě se jednalo o služby internetu UPC Fiber Business 110 se statickou IP adresou a antivirem.

Jsou tomu asi dva týdny co jsme službu vypověděli přes web. formulář a nedávno se ozvala operátorka klientského centra která se nás snažila přemluvit ať službu neukončujeme a pokračujeme.

Na tom by nebylo nic divného, ale obsah hovoru byl minimálně pro nás velmi zábavný protože místo nabízení slev (již jsme měli slevu asi 250 Kč a další prý nelze) nám říkala, že přece u nich nemáme nějak špatné služby a jmenovala nám co všechno od nich máme zdarma tak například: vybudování druhé zásuvky na internet (tu jsme si samozřejmě platili za asi 500Kč) dále prý máme od UPC zdarma nějaký super antivir který jsme, ale reálně nikdy nedostali a stejně ani nepotřebujeme také nám v ceně tarifu poskytují statickou IP (kterou jsme si museli vyřvat protože nám ji dát ani nechtěli i když je ve smlouvě a tak úplně statická není protože se již několikrát změnila a dokonce asi měsíc nefungovala vůbec když se ti profi správci sítě UPCčka v něčem hrabali a podělali to).

Takže skvělé důvody proč u UPC s internetem zůstávat nemyslíte? :)

To, že už při objednávce internetu a TV jsme obdrželi špatné smlouvy které jsme nepodepsali a pak jsme se s UPC dva měsíce dohadovali, že je skutečně chyba u nich tady ani rozepisovat nebudu.

Taky tady nebudu rozepisovat jejich VIP servis který funguje tak, že když je opravdu někdy v noci výpadek tak UPCčku spadne systém a nedá se k nim ani dovolat :) .

Tak mě napadá máme jenom my takové štěstí na ty nejneschopnější zaměstnance UPC nebo to co jsem tu popsal je u této společnosti již standard?

Nyní nám zbývá už jen jedna přípojka které namá svůj osud vůbec jistý s těmito kvalitami poskytovatele.

Odesláno

to je holt smůla, já mám naopak zkušenosti jenom ty nejlepší :) jak nedávno s technikem, tak i na klientský lince, volal sem tam teď párkrát a pokaždý mi to hned zvedli (a to bylo cca 16:00)...

 

btw jak to vypadá s timhle? http://www.upczone.cz/viewtopic.php?t=3055

já jenom, že prázdniny už začaly, dokonce i skončily a za půl roku sou další...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

No ten server jakoby mám, ale mám u něj problémek, že z nějakého důvodu měří rychlosti jenom do cca 10 Mb/s a nikdo mi s tím zatím nedokázal pomoct v čem je problém.

Odesláno

Ještě dodatek můžeš zatím testovat http://78.157.167.44/mini/

pokud by se mi to podařilo dát dohromady tak z toho dělám okamžitě ofic. server.

Odesláno

Dragokazov: Já kdybych tu měl dát dohromady celý kolotoč, co byl s UPC. A nešlo jen o technickou stránku věci, šlo o lidi, o přístup. I když služby využívám (nemám bohužel jinou možnost), tak si o této společnosti nemyslím vůbec nic dobrého. Obchodními zástupci počínaje, techniky, operátory na telefonu, účetními a právním oddělením konče.

Upraveno uživatelem Návštěvník

Odesláno
Obchodními zástupci počínaje

no dovol... :evil:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Hovoří moje zkušenost, tak si to neber osobně ;-)

Odesláno

Zas bych tolik nekritizoval, já naopak jsem s upc spokojen. Je to věc názoru a konkrétních zkušeností. Tak jak oni bojují se slevami o zákazníky, tak to nedělá žádná jiná společnost. Dneska mi nabídli 25M za 393,- Kč na rok, tak co víc si mohu přát. :D

Odesláno

Však já jsem teď po stěhování taky "spokojen" jen mě mrzí, že už dávno vím, že v noční můru se to změní při prvním problému s čímkoli...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.