Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Dobrý den,

mamča si pořídila satelitní anténu ve svém domečku ve Vídni. No já jsem jí u nás koupil satelitní kartu na základní české programy. Karta prvních 14 normálně fungovala. Ale pak přestala. Musela se zaregistrovat na jejich stránkách. Já ji zaregistroval, ale jako místo kde se nachází satelit jsem uvedl Brno. (karta byla jen pro území ČR a Slovenka). Od té doby i když je karta registrovaná nefunguje. Nevíte čím to je? Nebo myslíte, že mohou nějak vystopovat, že se parabola nenachází v Brně ale ve Vídni? Podle mě to je hovadina, ale rád si nechám poradit...

 

Jinak jedná se o kartu: "Karta Skylink Standard"

 

Předem děkuji za všechny konstruktivní odpovědi, nebo poznámky.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.