Slamb Odesláno 20. července 2010 Sdílet Odesláno 20. července 2010 (upraveno) Odstraňování potíží s připojením k internetu Návod pro zákazníky, kteří mají problémy s dosažením maximální rychlosti nebo její stabilitou, popř. s výpadky během zvýšené zátěže v obou směrech. 1. Zjištění internetového tarifu a jeho parametrů - Jaký tarif odebíráte, můžete zjistit ve smlouvě nebo po registraci a přihlášení na stránce Moje UPC. - Specifikace vašeho tarifu najdete vždy v aktuálním ceníku. - Pokud se váš tarif již neprodává, můžete snadno přejít na výhodnější službu prostřednictvím kontaktního formuláře. 2. Přesné změření rychlosti - Stáhněte si program Network Meter (cca 300 KB). - Pro měření downloadu jděte na tyto dvě stránky - #1 + #2 a stahujte ISO soubory - na každých 10 Mb/s rychlosti vašeho připojení jeden. Sledujte rychlost a její stabilitu po dobu několika minut v programu Network Meter. - Pro měření uploadu jděte na stránku http://uloz.to. Nahrávejte jeden ze stažených souborů po dobu několika minut a sledujte rychlost i její stabilitu v programu Network Meter. 3. Řešení problémů na straně uživatele - Zjistěte, zda není modem vystavován teplotě nad 50°C, např. pokud je v horkých letních dnech umístěn blízko okna na přímém světle. - Zkontrolujte všchny kabely, jestli jsou správně zapojené, pevně drží ve všech konektorech a nejsou kdekoliv zlomené, skřípnuté nebo jinak poškozené. - Ověřte si kvalitními programy, zda se v počítači nevyskytuje škodlivý software. Mezi nejlepší patří kombinace Kaspersky Internet Security + SpyBot Search & Destroy. Před zahájením kontroly a pro její rychlejší průběh vyčistěte počítač automaticky a bez rizika od dočasných a nepotřebných souborů programem CCleaner (nemusí se instalovat, stačí spustit). - Odpojte router, pokud jej máte v domácí síti, a restartujte modem prostřednictvím rozhraní na adrese http://192.168.100.1 nebo vytažením na 30 sekund ze zásuvky. - Znova otestujte rychlost připojení. - Pokud problémy přetrvávají, otestujte rychlost na jiném počítači, který bude spojen přímo s modemem. 4. Řešení problémů na straně UPC - Pokud jste vyloučili chybu na vaší straně, přichystejte si číslo smlouvy, zapněte stahování nebo odesílání (podle toho, s čím máte potíže) a zavolejte do kontaktcentra nahlásit poruchu. - Popište závadu a rovnou vyjmenujte vše, co jste vyzkoušeli a jak jste měřili rychlost (body 2 a 3). Upraveno 21. července 2010 uživatelem Návštěvník Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník silebis Odesláno 20. července 2010 Sdílet Odesláno 20. července 2010 ...jeste doplnim bod 3 - pokud mozno neukladejte modem na jina zarizeni vyrazujici teplo. Normalne vse funguje, ale v pripade velmi tepleho pocasi viz minuly tyden, muze dochazet k vnitrnimu prehrati a modem pote neni schopen navazat spojeni. Po castecnem vychladnuti opet funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. července 2010 Autor Sdílet Odesláno 21. července 2010 jn, ve specifikacích modemu píšou, že max. provozní teplota je 50°, což může bejt přes léto někde za oknem docela problém doplněno... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Breorn Odesláno 9. září 2010 Sdílet Odesláno 9. září 2010 A ještě pár poznámek. Netelefonujte na KC z telefonu UPC. Možná bude nutný restart modemu od nich a to by pak hovor vypadl a volali byste znova. Pozor na to. Další nutností je povypínat během testování rychlosti vše na pozadí, co je připojené k netu a vytěžuje připojení (p2p klienty, instant messaging, Skype, apod..). Zkresluje to výsledky. Další nutností bývá u vyšších rychlostí (10 Mb a vyšší) optimalizace TCP/IP protokolu. Problém se týká Windows XP a starších. Nejlépe to provedete nějakou utilitkou, která to udělá za vás (modul v Tune Up Utilities nebo přímo UPC Fiber Power Optimizer, apod.) Novější Linuxové distribuce jsou bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 10. září 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2010 na KC volat jedině z telefonu UPC, pokud to je zrovna technicky možný, potože je to zadarmo, v případě potřeby zavolají zpátky... a pak určitě nepoužíat na starejch systémech nějaký tuneup nesmysly, jenom to de do háje a následuje čistá instalace... pokud už někdo použíá starej systém, tak jedině s fiber power optimizerem... vypínat p2p určitě, ale sykpe, msn apod. zatěžuje připojení neznatelně, pokud se zrovna nepřenášej soubory, takže se to nemusí až tak přehánět Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.