Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Odstraňování potíží s připojením k internetu

Návod pro zákazníky, kteří mají problémy s dosažením maximální rychlosti nebo její stabilitou, popř. s výpadky během zvýšené zátěže v obou směrech.

 

1. Zjištění internetového tarifu a jeho parametrů

- Jaký tarif odebíráte, můžete zjistit ve smlouvě nebo po registraci a přihlášení na stránce Moje UPC.

- Specifikace vašeho tarifu najdete vždy v aktuálním ceníku.

- Pokud se váš tarif již neprodává, můžete snadno přejít na výhodnější službu prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

2. Přesné změření rychlosti

- Stáhněte si program Network Meter (cca 300 KB).

- Pro měření downloadu jděte na tyto dvě stránky - #1 + #2 a stahujte ISO soubory - na každých 10 Mb/s rychlosti vašeho připojení jeden. Sledujte rychlost a její stabilitu po dobu několika minut v programu Network Meter.

- Pro měření uploadu jděte na stránku http://uloz.to. Nahrávejte jeden ze stažených souborů po dobu několika minut a sledujte rychlost i její stabilitu v programu Network Meter.

 

3. Řešení problémů na straně uživatele

- Zjistěte, zda není modem vystavován teplotě nad 50°C, např. pokud je v horkých letních dnech umístěn blízko okna na přímém světle.

- Zkontrolujte všchny kabely, jestli jsou správně zapojené, pevně drží ve všech konektorech a nejsou kdekoliv zlomené, skřípnuté nebo jinak poškozené.

- Ověřte si kvalitními programy, zda se v počítači nevyskytuje škodlivý software. Mezi nejlepší patří kombinace Kaspersky Internet Security + SpyBot Search & Destroy. Před zahájením kontroly a pro její rychlejší průběh vyčistěte počítač automaticky a bez rizika od dočasných a nepotřebných souborů programem CCleaner (nemusí se instalovat, stačí spustit).

- Odpojte router, pokud jej máte v domácí síti, a restartujte modem prostřednictvím rozhraní na adrese http://192.168.100.1 nebo vytažením na 30 sekund ze zásuvky.

- Znova otestujte rychlost připojení.

- Pokud problémy přetrvávají, otestujte rychlost na jiném počítači, který bude spojen přímo s modemem.

 

4. Řešení problémů na straně UPC

- Pokud jste vyloučili chybu na vaší straně, přichystejte si číslo smlouvy, zapněte stahování nebo odesílání (podle toho, s čím máte potíže) a zavolejte do kontaktcentra nahlásit poruchu.

- Popište závadu a rovnou vyjmenujte vše, co jste vyzkoušeli a jak jste měřili rychlost (body 2 a 3).

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

...jeste doplnim bod 3 - pokud mozno neukladejte modem na jina zarizeni vyrazujici teplo. Normalne vse funguje, ale v pripade velmi tepleho pocasi viz minuly tyden, muze dochazet k vnitrnimu prehrati a modem pote neni schopen navazat spojeni. Po castecnem vychladnuti opet funguje.

Odesláno
  • Autor

jn, ve specifikacích modemu píšou, že max. provozní teplota je 50°, což může bejt přes léto někde za oknem docela problém :arrow: doplněno...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

A ještě pár poznámek. Netelefonujte na KC z telefonu UPC. Možná bude nutný restart modemu od nich a to by pak hovor vypadl a volali byste znova. Pozor na to. Další nutností je povypínat během testování rychlosti vše na pozadí, co je připojené k netu a vytěžuje připojení (p2p klienty, instant messaging, Skype, apod..). Zkresluje to výsledky. Další nutností bývá u vyšších rychlostí (10 Mb a vyšší) optimalizace TCP/IP protokolu. Problém se týká Windows XP a starších. Nejlépe to provedete nějakou utilitkou, která to udělá za vás (modul v Tune Up Utilities nebo přímo UPC Fiber Power Optimizer, apod.) Novější Linuxové distribuce jsou bez problému.

Odesláno
  • Autor

na KC volat jedině z telefonu UPC, pokud to je zrovna technicky možný, potože je to zadarmo, v případě potřeby zavolají zpátky...

a pak určitě nepoužíat na starejch systémech nějaký tuneup nesmysly, jenom to de do háje a následuje čistá instalace... pokud už někdo použíá starej systém, tak jedině s fiber power optimizerem...

vypínat p2p určitě, ale sykpe, msn apod. zatěžuje připojení neznatelně, pokud se zrovna nepřenášej soubory, takže se to nemusí až tak přehánět :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.