Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim, zadal jsem o zmenu ze stareho tarifu na DTV Standart a Fiber 10, dnes prisla postou smlouva, ale trochu me zarazila jedna vec. V hlavicce je zaskrtnuta Smlouva o poskytovani sluzeb, pritom pod tim je i moznost Dohoda o zmene sluzeb, coz si myslim ze se me tyka spis.

 

"Nova" smlouva ma stejne cislo jako mam doposud. Plasim se zbytecne nebo me nepochopili?

Odesláno

Když má nová smlouva stejné číslo, tak bych to neřešil. Pro jistotu bych však zkusil zavolat do kontaktního centra UPC a nebo využít kontaktní formulář na stránkách www.upc.cz

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community