Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

přesněji řečeno stačí po výměně síťovky (nebo připojení jiného počítače) restartovat modem a pojede to bez problémů.

  • po měsíci...
Odesláno

Dobrý den. Nechal jsem mojí matce udělat internet od UPC

Přišel prodejce, sepsal smlouvu a že 4.1.2010 přijde technik a dodá modem s kabeláží. Technik se nedostavil. Tak jsem napsal meil a přišlo mi od UPC oznámení za marný výjezd technika a platba 300,-Kč. Tak jsem jim napsal, jak se bude pokračovat dále a nevím proč bych měl platit za to že se technik nedostavil. Telefonicky je to nemožné se dovolat. 3x jsem jim psal žádost aby mi zavolali oni. 2x mi telefon zazvonil, ale spojení se po 3 sekundách ukončilo, asi si udělali čárku, že se zákazníkovi ozvali a on jim to zavěsil. Tak a teď už nevím co s tím. Poradíte mi někdo ? Děkuji

Odesláno

zavolat. btw uz se mi dlouho nestalo, ze bych se nedovolal.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community