Návštěvník gew Odesláno 12. prosince 2009 Sdílet Odesláno 12. prosince 2009 přesněji řečeno stačí po výměně síťovky (nebo připojení jiného počítače) restartovat modem a pojede to bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 13. ledna 2010 Sdílet Odesláno 13. ledna 2010 Dobrý den. Nechal jsem mojí matce udělat internet od UPC Přišel prodejce, sepsal smlouvu a že 4.1.2010 přijde technik a dodá modem s kabeláží. Technik se nedostavil. Tak jsem napsal meil a přišlo mi od UPC oznámení za marný výjezd technika a platba 300,-Kč. Tak jsem jim napsal, jak se bude pokračovat dále a nevím proč bych měl platit za to že se technik nedostavil. Telefonicky je to nemožné se dovolat. 3x jsem jim psal žádost aby mi zavolali oni. 2x mi telefon zazvonil, ale spojení se po 3 sekundách ukončilo, asi si udělali čárku, že se zákazníkovi ozvali a on jim to zavěsil. Tak a teď už nevím co s tím. Poradíte mi někdo ? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník JirkaH Odesláno 13. ledna 2010 Sdílet Odesláno 13. ledna 2010 zavolat. btw uz se mi dlouho nestalo, ze bych se nedovolal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.