Přejít na obsah

Výpadky - Otrokovice


Návštěvník Anonymous

Doporučené příspěvky

Sorry, nějak to nevyšlo. Na Polní (Trávníky) nejde net už od včerejška 15.12. První kontakt s centrem již večer, několik dalších během tohoto dne. Suma sumárum zněla odpověd: Servis se řeší dle smluvy do 60 hodin............. Ve zdejší největší fabrice bych si za takovou odpověď už hledal další zaměstnání. Ale co chtít za pouhých 1090 Kč, že. Myslím, že Karneval asi nebude poslední řešení připojení na interfernet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Od 7.2.2005 nefunguje internet na Manesove ul. Odpoved centra technicke svepomoci znela: Technici to resi, omlouvame se. Co mam delat? Jit se strelit do rybnika?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve "Všeobecných podmínkách společnosti Karneval Media s.r.o. pro poskytování veřejných telekomunikačních služeb" je v čl. 2.2 uvedeno, že " Poskytovatel je oprávněn na dobu nezbytnou omezit poskytování Služeb z důvodu provádění technické údržby nebo opravy sítě" a v čl. 9.2 těchto Všeobecných podmínek je dále uvedeno, že "Není-li možné Službu zákazníkovi poskytnout z důvodu závady, je odpovědnost Poskytovatele omezena na povinnost odstranit závadu v nejkratším možném termínu, nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud není Služba Poskytovatelem poskytována po dobu delší než 2 pracovní dny, zavazuje se poskytovatel vrátit zákazníkovi poměrnou část poplatku na základě písemné žádosti zákazníka

Poskytování telekomunikační služby přístupu k síti Internet je blíže specifikováno v "Provozním řádu společnosti Karneval Media s.r.o. pro poskytování služeb připojení k Internetu", kde je v čl. 4.4. uvedeno, že "Poskytovatel může dočasně přerušit či omezit poskytování služby při nezbytných přestavbách technického zařízení, při rutinní údržbě či odstraňování poruch. Pokud Poskytovatel nezajistí obnovu funkčnosti služby do 60 hodin, může zákazník žádat vrácení poměrné části měsíčních úhrad a poplatků".

 

Poruchy lze podle čl. 4 "Reklamačního řádu společnosti Karneval Media s.r.o." uplatnit písemně, nebo telefaxem". Na webových stránkách této společnosti je také umístěn i formulář pro dotazy a připomínky klientů a telefonní číslo do Kontaktního centra

 

Podle § 82 odst. 10 zákona o telekomunikacích v případě, že službu bylo možno využít jenom částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně poskytovatele veřejné telekomunikační služby, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem

 

S pozdravem

 

 

 

Ing. Jan Ševčík v.r.

ředitel odboru

státní inspekce telekomunikacích

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...