Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravim,

co jsem prisel vecer domu zjistuju, ze je nejaka nakopla linka. Ztrata paketu je asi 75% a po hodine zkoumani, jestli mi vsechno slape, jsem celkem presvedceny, ze je to na strane UPC, resp. za modemem. Mate nekdo podobny zadrhel?

 

Jejich uzasna nonstop telefonicka linka pro hlaseni poruch pousti nahravku, sorry ale telefonicka linka pro hlaseni poruch nefunguje. Ironie.

 

Diky a dobrou noc,

yelito

Odesláno

Praha - letnany

 

pocituju ten samej problem kolem 22:00 rychlost pouze 51kb/s, misto puvodnich 10mb/s co mam mit,

zase je videt ze stabilita u upc je velmi nizka

Odesláno

Diky za odpoved.

 

Me bohuzel rychlost neklesa, ale pripojeni naprosto kolabuje - prerusuje mi to veskera socketova spojeni, tj. neda se nic poradne delat.

 

Na UPC me stve hlavne to, ze se k vypadkum nijak nepriznavaji, nikde je nevyvesuji. Pro me by bylo mnohem lepsi, kdyby nekde na svem webu napsali ze o problemu vedi a ze vyreseni potrva priblizne do rana, at vim na cem jsem.

 

Snad to nejak brzo vyresi :-/

 

Mejte se,

Yelito

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community