Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Taky Vám to od rána jede pomaleji ?....z původních cca 750 kilo/s mam od rána max 360 kilo/s

Odesláno

Sakra co si dovoluje UPC to už přesahuje všechny meze,Litvínově nemají větší rychlost než 2100kb/s.Liberec bude má ještě miň to je vážně hrozný.

Odesláno

V ostravě se taky přes 2000 kbps nedá dostat :-(

Odesláno

Já jsem z Litvínova a mě na tech.podpoře sdělili,že mají lokální problémy,ale ono je to všude,jenom mlží!

Odesláno

Od začátku tohoto problému říkám, že to jsou prolhanci. A kdo lže, ten i krade A BUDE VISET. Boží mlýny melou a i v tomhle modrém období volnosti (každý si bez postihu může dělat co chce) UPC dříve nebo později narazí.

Odesláno

v Plzni to nejede vubec,kazdych deset minut musim dat opravit pripojeni jinak to nejede.Nactu tri-ctyri stranky a pak konec,po oprave pripojeni opet jen par stranek a zamrz. Rapid nejde poradne uz skoro tyden.

Odesláno

jojo LBC taky z 4mbit a 256up jsem ted na 2mbit a 128up :(

Odesláno

Tak teď ráno v pondělí 7.12.2008 už to zase jede na plno, ale otázkou zůstává na jak dlouho, jestli to byla opravdu jen "víkendová technická výluka" a zpomalili to záměrně, nebo jestli to bude takto blbnout pořád a o víkendech, kdy maj asi velkej trafic tak to proste zpomalujou, protože tam visí spousty uživatelů a jejich trasy by to nezvládaly..no fakt jsem zvědavej...

Odesláno

no mereno asi v pul osmy dnes rano a porad 2mbit misto 4mbit :( ... tak jestli to pustili az pak to nemuzu rict ... ted nejsem doma :(

Odesláno

tak tohle me ted prislo od UPC :) ....

 

Kontroloval jsem Váš kabelový modem, nyní se hlásí na síti bez problémů,

bez jakékoli ztrátovosti, signál je také v pořádku. Dle správy sítě dochází ve Vaší lokalitě k potížím se ztrátovostí na bridgi, dle jejich informací by toto mělo být do konce týdne vyřešeno.

 

docela vtipny :)

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.