Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Bydlí s pár kamarády v podnájmu v Praze, kde jsou v bytech normální přípojky na UPC. Na bytě byla donedávna televize přes UPC, ale po přepisu z majitelčina bývalého manžela na ní přestala televize jít, možná majitelka přestala platit. Každopádně chtěl bych do bytu zavést internet, ale vzhledem k tomu, že majitelka teď bydlí v Teplicích a podle slov pracovníka UPC na pobočce v Teplicích musí být u montáže a musí sama podepsat smlouvu. Dalším řešením by bylo, kdyby ona ukončila smlouvu s UPC a poté sme založili novou my. Jenže samotná výpověď trvá cca 1 měsíc.

Zajímalo by mě, zda by tuto věc nešlo nějak uspíšit, či zda by nešel ona přípojka prostě jen přepsat z jednoho člověka na jiného.

 

Předem díky za všechny rady...

Odesláno

podle mě může být byt tzv rozdělený, tzn na jednu smlouvu internet a drhou televize

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.