Přejít na obsah

Současné nahrávání více pořadů?


Návštěvník Milan L.

Doporučené příspěvky

Návštěvník Milan L.

Dobrý den. Jsem úplný nováček v digitální TV. Měl bych na zkušenější dvě otázky:

 

1.)Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale v návodu k DVR je, že lze současně nahrávat několik programů. Patrně špatně chápu že ve stejný čas - to mohu asi jen na počítači , při pokusu nastavit nahrávku se mi zobrazí upozornění "Překrytí časovače". Jdou tedy nahrávat pouze pořady které se časově nepřekrývají?

 

2.) Mám k tomuto STB připojeno video jako průběžné a teprve za ním TV. Teď jsem ovšem dostal jako překvapivý dar DVD-HDD rekordér, ale protože mám přes 1500 VHS nahrávek, nechci VHS video vyřadit. Mohu darovaný DVD-HDD vřadit do zapojení např. průběžným připojením za video? Vím že kvalita nahrávek nebude vysoká, ale to není ani teď - mohu TV s videem připojit pouze přes Scart pro VCR, i když vyřadím video a připojím přímo TV na Scart pro TV, jde sice RGB výstup ale bez zvuku, takže Scart výstup TV na STB vůbec nepoužívám.

Hlavně nechci urážet odmítnutím daru od blízké osoby (a kdyby zůstal v krabici, neuniklo by to pozornosti).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník mill

1, STB Handan CV-6000 DVR ma dva tunery,, externe se propojuji kratkym koaxem

nahravat se da vic poradu soucase, ale s urcitymi omezenimi

 

a, nahravat 4 porady z jednoho multiplexu a v digitalu potom jednu z techto stanic zaroven sledovat

b, nahravat 3 porady z jednoho muxu a soucasne sledovat libovolnou stanici ze stejneho muxu

c, nahravat 1 nebo 2 porady z jednoho muxu a sledovat pritom libovolnou stanici z jakehokoliv muxu

d, nahravat 2 + 2 porady z 2 ruznych muxu a sledovat soucasne jedenu z nahravanych stanic

e, nahravat 2 + 1 z 2 ruznych muxu a sledovat stejnou stanici na muxu kde nahravas 2 veci nebo libovolnou v muxu kde nahravas jen jeden porad

f, nahravat 1 + 1 a sledovat libovolnou stanici v obou muxech