Přejít na obsah

Problemy s UPC


Návštěvník JrS

Doporučené příspěvky

Od neděle 2.12. spadla rychlost na minimum,dnes jsem se konečně dovolala na infolinku po cca 20 minutách a tady je výsledek:

 

Od: chello-hotline@UPC.CZ [+ do adresáře]

Předmět: SPAM

Datum: Sun, 02 Dec 2007 15:37:04 +0000

Komu: 0170089702@karneval.cz [+], [+]

Velikost: 3 KB

Zdroj | Zobrazit hlavičku | Tisk

Vážený kliente,

 

dovolujeme si Vás upozornit, že jste 01. 12. 2007 porušil čl. 4.9. Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. (dále jen "podmínky"), a to tím, že:

 

- prostřednictvím Vašeho počítače byly rozeslány nevyžádané e-mailové zprávy

a/nebo virusy

 

- Váš počítač vykazuje nedostatečné zabezpečení (nastavení), které umožňuje

rozesílání zavirovaných e-mailových zpráv ostatním uživatelům Internetu

a tím tak narušit provoz datové sítě UPC.

 

Z tohoto důvodu jsme byli nuceni učinit opatření v souladu s čl. 4.10. podmínek za účelem zajištění bezpečnosti naší datové sítě. Dočasně jsme Vám proto omezili námi poskytované služby a zablokovali odesílání poštovních zpráv a snížili rychlost služby na 128/64 kbps.

 

Věříme, že k této nepříjemné události došlo neúmyslně a bez Vašeho vědomí. Většina spammových zpráv a virů je rozeslána zneužitím počítače v důsledku jeho nízkého zabezpečení.

 

Dovolujeme si Vám proto připomenout kroky, které je třeba pro zabezpečení vašeho počítače učinit, aby byla v budoucnu co nejmenší pravděpodobnost napadení a zneužití Vašeho počítače.

 

1) Nainstalovat všechny bezpečnostní záplaty Vašeho operačního systému (např. pro operační systém Windows na stránce: http://www.windowsupdate.com)

 

2) Zkontrolovat Váš počítač klasickým aktualizovaným antivirovým programem (např. UPC SmartGuard, Norton Antivirus,Avast, AVG...)

 

3) Prověřit Váš počítač programem na vyhledávání různých "červů nebo tzv. spyware". Mezi nejpoužívanější programy patří Ad-aware, SpyBot a UPC SmartGuard.

 

4) Nadále Vám doporučujeme používání firewallu.

 

Jakmile provedete výše doporučená bezpečnostní opatření či jiným způsobem zabezpečíte Váš počítač kontaktujte prosím klientské centrum UPC, oddělení technické podpory internetu a poté Vám bude řádné připojení obnoveno.

 

Nejste-li spokojen s Vámi prováděným standardním zabezpečením a doposud používanými systémy, doporučujeme novou službu na ochranu Vašeho počítače, která se jmenuje UPC SmartGuard. Ta nabízí komplexní zabezpečení Vašeho počítače. Více informací naleznete na http://www.upc.cz/smartguard/.

 

Věříme, že tato opatření, kterými se snažíme zamezit zneužívání sítě Internet a tím chránit i všechny naše uživatele, přijmete s pochopením.

 

UPC Česká republika, a. s.

Klientské centrum

P.O.Box 53

130 11 Praha 3 - Žižkov

 

Tel.: +42 02 41 00 51 00

Fax: +42 02 41 00 51 05

Pro klienty služby UPC Telefon 222 980 980 (bezplatné volání)

Modrá linka 844 111 112 (pro mimopražské volající)

 

Tohle je mail,který mi poslali,ale bohužel na tu adresu,na kterou Karneval dříve nic neposílal,takže jsem ji nepoužívala.Operátorka se mi snažila namluvit,že můj PC je zavirovaný.Vysvětlila jsem jí,že používám NOD32 + Spybot + AD-Aware a žádný vir v PC nemám.Ona mi ale stále tvrdila,že z mého PC chodily spamy a zavirovaná pošta,takže mi blokli odesílání pošty + zpomalili rychlost na minimum.Ještě jsem se od ní dozvěděla,že nemám používat Outlook Express a že si mám poštu vybírat přímo na webu.To už mi došla trpělivost a řekla jí,že se poohlédnu po jiném provideru internetu.Rychlost mi nakonec odblokovala,ale s tím,že pokud se situace bude opakovat,tak ji znovu sníží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuji převést kabelovku z dědy na sebe a už jen nepřehlednost stránek UPC mě totálně odrazuje. Zlatej karneval!!!!! Ať se jdou s tímhle bodnout. Mám fakt ohromnou radost, že tohle musím podstupovat. To už bylo lepší i přepisování na Čezu a plynárnách.....Měli by k tomu přistupovat o dost operativnějši, když na tom rejžujou solidní prachy!!!!!!!!!!!!! Navíc jsem se nedozvěděla od kdy je nutné mít digitální přijímač. Taky půjčovné 100,-Kč mi přijde dost sprosté!!!!!!!!! To si ho radši pořídím, když zjistím, že ho moje televize potřebuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od neděle 2.12. spadla rychlost na minimum,dnes jsem se konečně dovolala na infolinku po cca 20 minutách a tady je výsledek:..

 

No mě to děla od soboty to samy, akorat me teda zadnej mejl neprisel, asi si uziju bezva telefonat, do pr... :x

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi už 3x za poslední týden snížili rychlost kvůli spamu!!!!! už jsem udělal všechno možný, zablokoval na routru všechny porty mimo 80 http a 413 https, nainstaloval několik antiviru, včetně toho jejich upc smartguard a NIC!!!! Podle mě ten jejich robot blbne a mě to stojí 30 minutový telefonát, než se dovolám :(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník blackskull

no tak mě to cca týden jede v Jirkově u Chomutova takto - tarif Light:

 

06.12 16:48 UPC 2 (kabelová tv) down1743 up509 76,1 48,4

06.12 12:21 UPC 2 (kabelová tv) down1430 up490 76,1 26,1

06.12 11:04 UPC 2 (kabelová tv) down1209 up490 67,3 56,7

05.12 22:16 UPC 2 (kabelová tv) down 866 up509 74,5 22,2

05.12 20:05 UPC 2 (kabelová tv) down2042 up508 68,0 25,6

04.12 21:58 UPC 2 (kabelová tv) down1828 up500 69,5 19,7

03.12 19:31 UPC 2 (kabelová tv) down2234 up504 75,8 38,0

03.12 15:35 UPC 2 (kabelová tv) down5180 up496 67,6 76,1

01.12 20:03 UPC 2 (kabelová tv) down1089 up509 75,2 26,4

 

 

 

Upload v poho. Stahování z netu vytíží linku na 100%, ale weby jedou chcíple. no a email nemá asi ani cenu komentovat: reagujeme na Váš mail ze dne 5. 12. 2007

 

bylo prověřeno Vaše připojení a Váš modem bohužel vykazuje vysokou ztrátovost. Prosím prověřte koaxiální kabel a případně kontaktujte telefonicky technickou podporu přímo od modemu, aktuální situace s Vámi bude prověřena a popřípadě naplánován servis. Děkujeme za pochopení

 

Moje odpověď: Dobrý den reaguji na Váš email o ztrátovosti paketů mého modemu, který je dle neoficiálního diskusního fóra wwww.upczone.cz standartní odpovědí Vaší společnosti. Samozřejmě s modemem nebylo od doby kdy mi byla vyměněna Motorola za Webstar hýbáno, protože ho včetně kabeláže mám za skříní a kabel je ze zásuvky zapojen přímo do modemu. Žádnou průchozí zásuvku nemám. Oba víme,že servisní technik u mě doma nic nevyřeší. A hodnoty v konfiguračním manažeru modemu jsou v normě (útlum atp.). Proto Vás prosím o vyřešení situace nějakou úpravou datové sítě, restartem nebo nějak jinak. S kvalitou služeb s přechodem od Karnevalu k UPC začínám být nespokojena. A kontaktovat Vaše call centrum,abych provolala x korun a nic se nedozvěděla nebudu.

 

Tak uvidíme, jestli to pořeší nebo mě pošlou někam....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník blackskull

No já psal za manželku, protože je smlouva na ní. Posílal jsem to přes web formulář včera kolem 22.00 a odpověď jsem měl v mailu v dneska v 5.26. Zatím ale nic nepořešili a rychlost lítá nahoru dolu jak se zachce. Zku....ý UPC - platit cca 800,- aby to nešlo jak má, to je fakt vostrý.

 

Tady je ještě výpis rychlosti v grafu:

 

2380141-24012157.png

 

Na 5mbit celkem kvalita.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Groveer

Tak to je dobrý. Koukám že všude ty stejný problémy a i mě napsali že problém je v mých kabelech. Úplně stejná odpověď. Zkontrolujte kabely a pokud potíže přetrvají volejte. Nakonec jsem napsal tiskovýmu mluvčímu UPC panu Malinovi a ten do 3hodin reagoval že to předává k okamžitému řešení a od té doby kromě jednoho dvou hodinového výpadku je rychlost ok. Vraťte nám Karneval!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...