Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

rozhodně čekáte, že vám někdo dá kontakty a spáchá následně sebevraždu z nuselského mostu :) .... každý se ohání nějakým ČTU, ČOI a Občanským judem... ale ve výsledku si chce jen vylít vztek...

 

Každý má dvě volby... buď vyčkat až dojde ke kompletnímu rozvrstvení obou firem v jednu a kompletnímu sloučení KC a HD.... a nebo....

 

... od září by snad již mělo vše fungovat na jedné bázi...takže jedna i druhá strana může doufat, že se zadaří....

 

pokud ne... bude hůř :/

Odesláno
rozhodně čekáte, že vám někdo dá kontakty a spáchá následně sebevraždu z nuselského mostu :) .... každý se ohání nějakým ČTU, ČOI a Občanským judem... ale ve výsledku si chce jen vylít vztek...

 

 

a je to nějak překvapující? . . . většina lidí nemá čas to dohnat k nějaké stížnosti když už ztratily plno času čekáním na telefonu, takže buďte rádi že to skončí zjebáním operátora (ostatně ten snad má možnost dále problémy komunikovat výše)

Odesláno

5 roku platim pouzivani internetu teto firme, nepocitam 3 roky kabelove televize. posledni rok, je pripojeni na tak spatne urovni (caste vypadky, packet-loss, neunosny ping), ze se priblizuje svoji kvalitou dial-up modemu. nekolik mesicu se dozaduji vysvetleni, samozrejme bez uspechu. drze vyhrozovani na infolince, ze si zaplatim vyjezd technika? s touto firmou nadobro koncim. samozrejme se ji nebojim "doporucit" vsem kamaradum, nic jineho me ani nezbyva.

Odesláno

Zatím mohu konstatovat osobní zkušenost. Je to u mne / Zlín/ horší než dříve u Karnevalu.

1/ Používám síť pro internet a IP tel. /802/

2/ Většina dřívějších měření download kolísala kolem nominálu. 5Mb/s

3/ Od 1.9. tr. zatím ani jedno měření nepřesáhlo uvedenou hranici.

4/ Trasování jde ke zdroji vetší oklikou a potřebuje více spojení.

5/ Tomu odpovídá i větší ping. Dříve standardně 15ms, nyní 20-25ms.

 

Závěr, uvedený přechod k UPC znamená pro mne zatím výrazné zhoršení technických parametrů síťového připojení.

Odesláno
Zatím mohu konstatovat osobní zkušenost. Je to u mne / Zlín/ horší než dříve u Karnevalu.

1/ Používám síť pro internet a IP tel. /802/

2/ Většina dřívějších měření download kolísala kolem nominálu. 5Mb/s

3/ Od 1.9. tr. zatím ani jedno měření nepřesáhlo uvedenou hranici.

4/ Trasování jde ke zdroji vetší oklikou a potřebuje více spojení.

5/ Tomu odpovídá i větší ping. Dříve standardně 15ms, nyní 20-25ms.

 

Závěr, uvedený přechod k UPC znamená pro mne zatím výrazné zhoršení technických parametrů síťového připojení.

 

No nevím jesli změna odezvy o 10 ms se dá nazvat "výrazné zhoršení technických parametrů". :roll:

Odesláno
Zatím mohu konstatovat osobní zkušenost. Je to u mne / Zlín/ horší než dříve u Karnevalu.

1/ Používám síť pro internet a IP tel. /802/

2/ Většina dřívějších měření download kolísala kolem nominálu. 5Mb/s

3/ Od 1.9. tr. zatím ani jedno měření nepřesáhlo uvedenou hranici.

4/ Trasování jde ke zdroji vetší oklikou a potřebuje více spojení.

5/ Tomu odpovídá i větší ping. Dříve standardně 15ms, nyní 20-25ms.

 

Závěr, uvedený přechod k UPC znamená pro mne zatím výrazné zhoršení technických parametrů síťového připojení.

 

Dříve před rokem sem měl ping v 8 ráno 10ms a ve spicce v 21.00 20ms.

Ted mam v 8:00 30ms a v 21.00 150ms.

Odesláno

Ale 30% je hodně. Asi potřebujete reálnšjší příklad. Tak např. místo výplaty 21 000,- máte najednou pouze 14 000,- Tak si myslím, že je to výrazné zhoršení domácího přijímu. Přeji hezký den.

Odesláno
Ale 30% je hodně. Asi potřebujete reálnšjší příklad. Tak např. místo výplaty 21 000,- máte najednou pouze 14 000,- Tak si myslím, že je to výrazné zhoršení domácího přijímu. Přeji hezký den.

 

V tom s vama souhlasim... to já když sem sel ke Karnevalu, tak bych case cekal ze se pingy a technicka kvalita bude zlepsovat a ne zhorsovat :-D a jeste k tomu takhle drasticky :?

Odesláno

Ahoj, chtěl jsem se zeptat.Dneska jsem se náhodou dovolal na infolinku a dozvěděl jsem se mimo to, že za statickou IP ADRESU platím 70Kč a jelikož jsem jí vypověděl a to lze až k 1.11.2007 tak mi bude od příštího měsíce účtována 200kč...což je podle mě blbost.Já uzavíral smlouvy ještě s Karnevalem kde byla cena buďto 70 nebo 90kč teď už přesně nevím,ale přeci tím že Karneval zanikl mám právo zrušit službu bez výpovědní lhůty pokud nesouhlasím s cenou nebo podmínkami,ne??? Podle operátorky jsem tím že jsem s v srpnu zaplatil fakturu souhlasil s jejich cenou...není to blbost???V tu dobu jsem přeci platil ještě Karnevalu a podle jejich ceníku?? Má operátorka pravdu??Dík

Odesláno
Ahoj, chtěl jsem se zeptat.Dneska jsem se náhodou dovolal na infolinku a dozvěděl jsem se mimo to, že za statickou IP ADRESU platím 70Kč a jelikož jsem jí vypověděl a to lze až k 1.11.2007 tak mi bude od příštího měsíce účtována 200kč...což je podle mě blbost.Já uzavíral smlouvy ještě s Karnevalem kde byla cena buďto 70 nebo 90kč teď už přesně nevím,ale přeci tím že Karneval zanikl mám právo zrušit službu bez výpovědní lhůty pokud nesouhlasím s cenou nebo podmínkami,ne??? Podle operátorky jsem tím že jsem s v srpnu zaplatil fakturu souhlasil s jejich cenou...není to blbost???V tu dobu jsem přeci platil ještě Karnevalu a podle jejich ceníku?? Má operátorka pravdu??Dík

 

Obvykle bývá ve všeobecných podmínkách / a také v Občanském zákoníku /možnost odstoupení od smlouvy pro jednoho či druhého partnera. Také je tam obv. definována možnost odstoupení z důvodů změny podmínek / obv. poskytovatele / se kterými uživatel nesouhlasí. Já jsem tak např. odcházel od O2 loni, když zdražil paušály za pevnou a já používal ADSL 3M. Protože jsem podal žádost do 2 měsíců od změny, nemohli mě ani sankcionovat. Chce si to dobře pročíst uzavřenou smlouvu a podmínky. Zejména partie s nejmenšími písmeny.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.