Odesláno 24. srpna 2007 17 let Já jsem teda až na pár drobností s Karnevalem spokojenej,ale jsem u něj krátce,tak nemůžu moc hodnotit. Jinak co se týče wifi,tak tam zákaznická podpora asi taky nebude moc valná,když sem se rozhodoval pro poskytovatele,tak jsem napsal mail s dotazy na 4 firmy,ale odpověď přišla jen z jedné a to za týden...
Odesláno 24. srpna 2007 17 let Snad to nejhorší máme za sebou, ještě pár dnů... Rychlost mi stabilně jede na předepsanejch 8/1... V noci to byl někdy porod, ale to už snad bude ok... dneska sem čet ve 24ce, že hledaj operátora/ku klientského centra... tak snad najdou nějaký kvalitní lidi... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 24. srpna 2007 17 let no asi jste mě překecali, doufám tedy, že se jejich výkyvy ustálí a bude vše ok, chci se ještě zeptat na jak dlouho s nimi musím podepsat smlouvu, nikde jsem to nenašel... a taky, zda tedy můžou být současně připojeny dva počítače k internetu... díky moc
Odesláno 25. srpna 2007 17 let no asi jste mě překecali, doufám tedy, že se jejich výkyvy ustálí a bude vše ok, chci se ještě zeptat na jak dlouho s nimi musím podepsat smlouvu, nikde jsem to nenašel... a taky, zda tedy můžou být současně připojeny dva počítače k internetu... díky moc 1) zadna casove vazana smlouva se nepodepisuje. 2) 2 pocitace si pripojit muzes, ale budes si muset poridit router, protoze u aktualne nabizenych tarifu dostanes pouze 1 IP.
Odesláno 25. srpna 2007 17 let Časová smlouva žádná není,ale pokud si Karneval objednáš ještě do konce prázdnin,tak nebudeš platit zapojení,práci technika,nic,a 2 měsíce budeš mít net zdarma,ale to je podmíňený že u nich budeš minimálně půl roku.
Odesláno 26. srpna 2007 17 let Flip : 8 prispevku se stiznostma, to myslis ze je nejaky vypovidajici cislo ? Navic ber v uvahu ze pisou jen ti co maj nejakej problem, kdyby meli psat uplne vsichni tak by byl v tech diskuzich peknej bordel. U O2 bys nasel takovejch prispevku kde lidi nadavaj X krat vic, ale stejne je to jen par lidi z celkovyho poctu zakazniku.... Jinak ja zadnej pokles rychlosti nepozoruju. Je pravda ze nedavno byly takovy mini vypadky, ale rychlost vzdy jak ma byt.
Odesláno 27. srpna 2007 17 let nejde o 8 prispevku jde o ten pristup .. tedy vlastne o ignoraci Verim ze nastane zlepseni (nenapada me jak hur by ten helpdesk mohl fungovat to uz opravdu nejde ) A jak rikam se sluzbami jsem celkem spokojeny jediny kamen urazu je administrativa .jsem zvedavej co mi ted prijde po te zmene za fakturu
Odesláno 27. srpna 2007 17 let administrativa a KC je prostě děs. Na infolince dělá dohromady na obě směny 6 lidí místo 30-50. Na maily serou, na dopisy taky.....
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.