Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak jsem další mezi váma. Před 3 měsíci jsem volal na infolinku (mimochodem to bylo naposled, kdy jsem se dovolal) a řekl jim, že mi naúčtovali o 220Kč víc. Byl jsem vyrozuměn, že mi to účetní napraví a že další měsíc mi zmíněných 220Kč odečtou. Ale naopak, přišlo mi opět o 220Kč víc! A tento měsíc opět! Celkem tudíž už 660Kč a nic se neděje. Člověk tam 100x volá, samozřejmě že se to platí a stejně se nedovolá a hraje jim ta jejich trapná znělka! A je dobrý, že na začátku to řekne "pokud platítte formou SIPO, berte vyúčtování jako infotmativní". Co to má sakra být? Informativní, ale člověk to musí zaplatit. Tak jsem vyplnil, že s nima končím. Jsem zvědavej, co bude dál. A co dál dělat. Jestli odhlásit SIPO a prostě jim nezaplatit, když teď bude předpokládám vyúčtování stejné a bude navýšení už o 880Kč?!! :evil: Mam to vlastně od té doby, co udělali nové tarify. Měl jsem 3M a platil 770Kč a teď mám vlastně EASY za 555Kč. Ale platím stále těch 770Kč. A na SIPU mi to stejně nevychází, když jednou platím 1100Kč i s TV, podruhý 1088Kč, pak 1098Kč. Snad je cena pořád stejná ne? Poraďte, co dělat :roll:

Odesláno
Poraďte, co dělat :roll:

Už jsem to psal jinde. Pokud Vám na Vaše reklamace neodpovídají, neřeší je nebo jste se způsobem jejich řešení nespokojeni, pak se obraťte na Český telekomunikační úřad (ČTÚ).

Tohle radí například i na stránkách Sdruzeni na ochranu spotrebitele.

Odesláno

Jestli jsi měl připojení starší, než od 1.3.2007, platíš stále za 3M, protože starší služby Turbo Karneval automaticky nepřeváděl.

Jinak platba v SIPu se dá jednoduše zrušit, ale musíš kvůli tomu na poštu.

Odesláno

Já mám Turbo 3M už rok a půl, ale byl jsem vyrozuměn, že se to automaticky převede na Easy a tudíž bych měl platit zmíněných 555 Kč. I na jejich infolince mi to řekli...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.