Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tohle je posledni cesta kterou se snazim oslovit nekoho z karnevalu..

 

Zacnu od zacatku

po zruseni limitu jsem si rekl ze prejdu z klasiku na light.

Zavolal jsem na zakaznickou podporu vyckal jiz tradicnich 10 minut nez to nekdo zvedl a s nejakou slecnou vyjdnal snizeni tarifu.. Bylo mi jasne ze ani tentokrat to urcite nebude jen tak protoze z predchozich zkusenosti .. a kdyz tak premyslim tak temer kazda zkusenost s klientskym centrem karnevalu = katastrofa.. Divne mi bylo to ze se mi na home.karneval zobrazil starter misto pozadovaneho light .. co se tyce telefoni podpory ta uz nefunguje vubec .. a na mych 5 upominek v prubehu jednoho tydne nikdo nereaguje .. proste totalni ignorace.. Dokonce jsem zvazoval i moznost ze snad neco fiktivne objednam abych se dostal s nekym do spojeni :) To co predvedl karneval je opravdu nehorazna ignorace.. Takhle kdybych se ja choval ke svym zakaznikum neprijde ani noha .. Dokazi pochopit ze mohou nastat problemy.. dokazi pochopit i docasne omezeni atd ale nikdy nepochopim naprostou ignoraci a beru to jako vrchol neslusnosti.. Stacilo pouze napsat email pouze odpoved .. Mily karnevale pekne si me nasral .. nasral si me tak ze zvazuji prechod na jinou sluzbu .. k nekomu kdo je aspon natolik slusny ze kdyz se ho zakaznik zepta odpovi !!!

Odesláno

cekam na odpovedi z klientskeho centra pres 4 mesice, nevim proc se rozcilujes s tydnem :wink:.

  • po 4 týdnech...
Odesláno

A to ses dovolal za 10 minut???

Já jsem s nikým zatím nikdy nemluvil. Operátoři jsou fantóm. V životě jsem na té fiktivní lince nikoho nezaslechl-kromě automatu. Máte zřejmě kliku. Švagrová tam reklamovala nefunkčnost telefonu a kolikrát telefonovala i hodinu a čtyřicet minut! :wink:

A než tam dostala opraváře, tak to trvalo měsíc. Na lince O2 se dovolám za 2 minuty a zadarmo a opravář přijel druhý den. To je u UPC-Karnevalu sci-fi.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.