Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

brunilda74

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ještě neopravili HBO Premium 😂😂😂 tak snad to do té doby opraví. Nebo už nic řešit NB nebudou 😂
  2. Technický dotaz? Když už vás přepnout na premium. Jde vlastně poznat obraz v kvalitě 4K na HBO? Dívám se na film u kterého je uvedeno 4K a že by to bylo znát jsem asi nepostřehl. Nebo je to tím že mi svítí oba tarify?
  3. Tak jeden účet a dva plány 🤔
  4. To je fakt mazec....usilovně pracují na závadě 🤮 Mě ani po měsíci nejde žádná obnova....možnost výběru, cokoliv změnit 🙈
  5. Vážený pane Ondro, Číslo požadavku jsem Vám poslal tak jak ho mám u sebe. Ano vše jsem několikrát řešil telefonicky a pokaždé s jinou osobou na zákaznické lince. Pokaždé s dodatkem že se na to podívají a že kdykoliv mohu nazpět odepsat na zaslané číslo. Dvakrát reagovali a následně už raději nereagují. Na zákaznické lince buď neví o čem je řeč, nebo schválně z lidí dělají ovce. Dokonce si jedna paní nechala zaslat i přes email veškerou dokumentaci k případu co požadovalo technické oddělení. Vždy udělám to co se po mě chce. I faktury platím. Takže zkusím opět zavolat na zákaznickou linku a zeptat se proč se vlastně nic neděje.... Pak Vám opět mohu napsat další postřehy Tak jen ať víte, teď jsem se bavil se zákaznickou linkou.....vím že pán na druhé straně straně za to nemůže, ale připadalo mi to jako bych se bavil s tím umělým co mi vše poradil a pak přepojil ještě na špatné oddělení..... Založený požadavek je v řešení Neví co s tím dělat Neví kdy to vyřeší Až to vyřeší tak dají vědět Reklamace bude řešena až se to vyřeší Kdyby šla přiložit nahrávka tak se asi zasměje te taky. Je to opravdu smutné že ani další apel na nefunkčnost a reklamaci nechtějí řešit.
  6. Určitě lze žádat a platí se za služby, které nejdou....
  7. Dobrý den.....požadavek z 30.10. Číslo 1-30294313966, dále telefonní číslo zaměstnance 778 467 ***.
  8. 😂😂😂
  9. Nějaké nové informace?😂
  10. Tak když je to jen pár zákazníků, tak proč to 14 dní nejde, operátor nekomunikuje a nereaguje?!🤔 neodepisuje ani na písemné žádosti? Reklamace ani stížnosti? Můžete mi prosím tedy říct jak dál?
  11. Malého počtu? Trochu skromně řečeno 😂 co jsme řešili v práci tak je to každý druhý 😂🙈
  12. Takových je nás spoustu 🫡
  13. Už to tam je zpět.....ovšem stále beze změny. Standard 😀
  14. Už nechtějí ani komunikovat 😂 nereagují na opětovné SMS. Kdykoliv odepište a ozveme se.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.