@Ondra - Vodafone Vážený pane Ondro z Vodafone, musím konstatovat, že toto je skutečně velmi neprofesionální postup jak ze strany LG, tak i ze strany Vodafone. Zabývám se řízením vývoje SW a tím i release managementem a zdá se, že tady je postup skutečně nastavený špatně. To že nemá informace zákazník je jedna věc, ale že nemáte informace ani vy, to už je hodně na pováženou. U Vodafone vidím zejména problém v tom, že na vašem webu je stále u LG web OS uvedená plná kompatibilita. Žádné upozornění s jakou verzí je aplikace kompatibilní atd. Za mě je to klamání zákazníka. Apeluji tedy na Vodafone a dal toto do pořádku a jasně zákazníka informoval na svém webu o tom, že pro nejnovější WebOS 25 není aplikace Vodafone zatím k dispozici a pracuje se na jejím zprovoznění. Dále by bylo velmi vhodné, aby si Vodafone vyžádal oficiální stanovisko LG a doptal se, kdy lze očekávat certifikaci nebo co ji po 5 měsících od zahájení tohoto úkonu brání. Vaše informace, že žádné novinky nemáte vnímám jako nedostatečné. Evokuje to situaci, že se Vodafone o tento problém dostatečně nezajímá a po LG ani informace nepožaduje a čeká až se LG ozve samo. Chápu, že v poměru k zákazníkům je to problém marginální, jelikož se týká jen vlastníků nových TV od LG s webOS 25, ale přesto bych čekal, že bude Vodafone v řešení problému aktivnější. Děkuji