Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wonka007

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Děkuji za vaše odpovědi/názory. Já špatné zkušenosti s blokováním mail serverů s běžnými (statickými) IP adresami nemám. Vždy se mi po správném nastavení PTR, dmarc, atd. podařilo posílat emaily na všechny velké mail providery(s blacklistem nikdy problém nebyl). Posílal jsem tedy maximálně 200-300 emailů měsíčně a nebyly to žádné hromadné nabídky a podobně, ale jen resety hesel, registrace a potvrzení objednávek.
  2. Kontaktoval jsem Vodafone (tentokrát jako zájemce o OneNet). Po dvou dnech a třech hovorech mi řekli, že tuto službu opravdu nabízí pouze pro OneNet zákazníky. Říkám si: "To je v pohodě. Bude to třeba o 100-200 korun dražší". Ani prd. Abyste se mohli stát OneNet zákazníkem, tak musíte mít měsíční fakturu alespoň 3500 Kč. Platit 5x tolik, jen abych si mohl hostovat mail server opravdu nehodlám. Je normální si nechat zaplatit za nějakou službu, jejiž její provozstojí něcoextra, (rychlejší internet znamená natažená optická vlákna, atd.). Ale reverzní DNS záznam (PTR) je něco, co Vodafone jako vlastníci rozsahu IP adres mají nastaveno na jejich DNS serveru (možná i kvůli email spamu ho tam mít musí. Minimálně teď ho tam nastavený mají). Takže je tato služba doslova nic extra navíc nestojí (kromě komunikace se zákazníkem). Jsem dost zklamán a doufám, že až někdo se dostane do podobné situace jako já, tak narazí na toto vlákno a Vodafonu se vyhne obloukem. Já bych to tak udělal, kdybych znovu kancelář stěhoval. Ještě popřemýšlím zda mi ta optika za to vůbec stojí a nevyplatí se mi přejít k jinému dodavateli a spokojit se s běžnou přípojkou (50-100 mbps). BTW. Byl velký rozdíl mluvit s lidmi z OneNet sekce. Ti očividně své práci rozumněli, což se o běžném supportu říct opravdu nedalo.
  3. wonka007 se přidal ke komunitě
  4. Zdravím, přešel jsem od Vodafonu od O2, kde jsem měl statickou IP a pomocí jednoduchého formuláře (zde - trvalo to ani ne den) jsem si vyžádal nastavení reverzního DNS záznamu (tzv. PTR) pro mou IP, aby emailové servery (Google, Outlook, etc.) mohli ověřit validitu emailů přicházejících z mého emailového serveru a neházeli je do spamu. Po přesunu do nové kanceláře, kde byla možnost využít Vodafone optiku jsem k němu přešel. Statickou IP jsem dostal (součást firemního tarifu), ale nikde si nemohu vyžádat reverzní záznam. Zkoušel jsem volat na podporu, ale tam mi doslova řekli "Za těch 6 let, co tu jsem, jsem o tom nikdy neslyšel.". Ani podpora podpory nebyla schopna můj požadavek vyřídit. Nepřijde mi, že žádám o něco nenormálního. PTR záznam je běžná věc. Já si ho nastavit sám nemohu. Klidně si sám budu hostovat DNS server, který by spravoval DNS záznamy pro tuto adresu (tu ale už vůbec podle mě nedělají). Má s tím někdo nějaké zkušenosti nebo rady?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.