Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

drake127

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Zdravím, poslední měsíce trpím vzácnými, ale nepříjemnými výpadky upstreamu na svém exUPC Vodafone Station (1000/50). Tím přijdu o celý Internet a musím jet k routeru ho restartovat. Nenašel jsem žádný spouštěč a ač bych zkousnul výpadek, problém se nikdy nespraví sám, ale pouze restartem modemu a to vždy. Přikládám obrázek, jak to vypadá po restartu, třeba někomu přijdou signál nebo modulace podezřelé. V případě, kdy to nejede, je modem stále přístupný včetně hodnot, ale Ranging Status uvádí u všech upstream kanálu FAILURE.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.