Dobrý den, prosím o pomoc a radu, jak postupovat v případě zrušeného telefonního čísla. Jedná se o číslo mého otce. Půl roku strávil v nemocnici kvůli zdravotním komplikacím a bohužel jsme neuhlídali dobití kreditu na jeho telefonním čísle. Šla jsem na pobočku Vodafonu, kde mi řekli, že bude potřeba, aby si otec vzpomněl na heslo do samoobsluhy, které ale neví. Máme ale číslo Vodafone účtu a u telefonního čísla bylo uvedené jeho jméno. Na infolince Vodafonu, kam jsem následně ještě volala, mi bylo řečeno, že s číslem účtu a úředně ověřenou plnou mocí nebude problém na pobočce číslo obnovit. Včera jsem šla na pobočku Vodafonu ještě jednou, abych si to pro jistotu ověřila, ale tam mi bylo řečeno, že to není možné, že již u čísla vypršela ochranná lhůta a nedá se proto nic udělat. Na infolince Vodafonu mi ale řekli, že do konce srpna by měl být čas, pokud jsem to pochopila správně. Jak tento problém vyřešit a jak dál postupovat? Otec má toto číslo od roku 1996, a kdyby o něj přišel, opravdu moc by ho to mrzelo. Předem moc děkuji za odpověď.