Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bekasina

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Bekasina se přidal ke komunitě
  2. Dobrý den, prosím o pomoc a radu, jak postupovat v případě zrušeného telefonního čísla. Jedná se o číslo mého otce. Půl roku strávil v nemocnici kvůli zdravotním komplikacím a bohužel jsme neuhlídali dobití kreditu na jeho telefonním čísle. Šla jsem na pobočku Vodafonu, kde mi řekli, že bude potřeba, aby si otec vzpomněl na heslo do samoobsluhy, které ale neví. Máme ale číslo Vodafone účtu a u telefonního čísla bylo uvedené jeho jméno. Na infolince Vodafonu, kam jsem následně ještě volala, mi bylo řečeno, že s číslem účtu a úředně ověřenou plnou mocí nebude problém na pobočce číslo obnovit. Včera jsem šla na pobočku Vodafonu ještě jednou, abych si to pro jistotu ověřila, ale tam mi bylo řečeno, že to není možné, že již u čísla vypršela ochranná lhůta a nedá se proto nic udělat. Na infolince Vodafonu mi ale řekli, že do konce srpna by měl být čas, pokud jsem to pochopila správně. Jak tento problém vyřešit a jak dál postupovat? Otec má toto číslo od roku 1996, a kdyby o něj přišel, opravdu moc by ho to mrzelo. Předem moc děkuji za odpověď.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.