Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

M. Chlustinová

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. M. Chlustinová se přidal ke komunitě
  2. Dlouhodobě máme problém s přihlášením do Vodafonu (je jedno jestli přes web nebo aplikaci). Přihlášení je pomocí emailu a skoro pokaždé nám to hlásí, že máme špatně zadané heslo. NEMÁME. Ověřeno několikrát (velká/malá písmena, apod...), zkouší ho zadat nezávisle na sobě třeba 3 lidé a nic. Takže musíme pokaždé heslo měnit a funguje jenom při tom prvním, možná druhém přihlášení. Je to otravné, když všechno musí řešit člověk v samoobsluze a nedá se do ní dostat. Je jedno, jestli se člověk přihlašuje na mobilu, tabletu nebo PC. Na pobočce nám s tímto problémem nebyl nikdo schopen poradit. Poradí nám někdo co s tím? Děkuji

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.