Přejít na obsah

SaintFestias

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. SaintFestias se přidal ke komunitě
  2. SaintFestias přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    Hi, sorry for writing in English, my Czech isn't good enough to explain myself. Starting late last year, whenever I travel outside the Czech Republic, my Vodafone SIM's reception goes down to zero. I noticed it first in Hungary, and now I'm in Bosnia and there's no reception. I've had this SIM for basically a decade and never had this problem. As well, my wife has a Vodafone SIM and hers is just fine. I'm really not sure why this is happening, but it's making it impossible to use multi-factor authentication in some instances, including into my own Vodafone account. Does anyone have an idea how I can fix this? Thank you! Poznámka moderátora: dávám sem český překlad, protože jsem si všiml že na dotazy v jiných jazycích se tady téměř nereaguje: Ahoj, omlouvám se, že píšu anglicky, moje čeština není dost dobrá na to, abych to vysvětlil. Od konce minulého roku, kdykoliv vyjedu mimo ČR, tak mi na SIM kartě Vodafone klesne příjem na nulu. Nejdřív jsem si toho všiml v Maďarsku a teď jsem v Bosně a tam není signál žádný. Tuto SIM mám v podstatě deset let a nikdy jsem tento problém neměl. Stejně tak moje žena má SIM kartu Vodafone a její je v pořádku. Opravdu si nejsem jistý, proč se to děje, ale v některých případech to znemožňuje použití vícefaktorového ověřování, a to i do mého vlastního účtu Vodafone. Má někdo nápad, jak to mohu napravit? Děkuji!

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community