Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Petr2025

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Petr2025 odpověděl na téma uživateli KutnarJ v O Vodafonu
    Když bych chtěl přejít ze staré Oskarty (https://www.oskarta.cz/) na novou Oskartu (https://www.vodafone.cz/oskarta/) se zachováním čísla, je také třeba koupit novou SIM kartu a číslo přenést nebo to jde udělat rychleji jen administrativně?
  2. Na dotaz "výměna modemu compal" to moc nevrátí.
  3. Nakonec jsem našel kontaktní formulář a dostal odpověď, že v mé lokalitě nelze rychlejší než můj současný 500/50. Pak nechápu, proč měnili modem.
  4. Nechci nic měnit automaticky. Zkrátka se přihlásit na web Vodafone do mého profilu, tam si vybrat nový tarif (vědí kde provedli upgrade sítě a jaký mi mohou nabídnout) a ten potvrdit. Není třeba nikam telefonovat. Takhle to jde všude jinde.
  5. Záleží jestli už na tvé adrese proběhl upgrade sítě. Předpokládám, že jinak by mi neměnili modem a upgrade sítě tu nedavno byl. Zase se tam musí zadávat telefonní číslo i když jsem už přihlášený jako stávající zákazník. To je nějaká úchylka? Aha, telefonicky kontaktovat Vodafone v roce 2025? Jsem i u několika virtuálních operátorů a naprosto vše lze vždy pohodlně změnit přes webové rozhraní. Bylo to levnější i za normální cenu bez slevy pro nové zákazníky. Tedy kdyby to šlo nastavit ...
  6. Byl mi vyměněn Compal za nový Vodafone Station Wi-Fi 6, ale stále mám starý tarif 500/50. Nově se nabízí levnější 500/200, který by s novým modemem už byl možný. Nikde jsem ale v mém profilu na webu Vodafone nenašel jak tarif změnit.
  7. Petr2025 odpověděl na téma uživateli pavlos v Vodafone internet
    Mám Compal a také jsem dostal email o výměně. Pokud je to za Vodafone Station WiFi 6, tak jsem se díval na návod a nejde v tom skoro nic nastavit. Především vypnout nebezpečné věci jako uPNP, takže bych raději zůstal u vlastního routeru. Wi-Fi mě moc nezajímá, důležité věci mám jen přes LAN kabel. Jenže přepnout do bridge modu jde jen po nějaké další dohodě o IPv4 adrese. Lze to dohodnout ještě před výměnou modemu, abych to pak mohl hned normálně používat? Děkuji.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.