Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

IvKa

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. IvKa se přidal ke komunitě
  2. IvKa odpověděl na téma uživateli EvKa v O Vodafonu
    mam opacny problem, dne 11. 4. 2025 jsem prostřednictvím zaslaného formuláře požádala o ukončení smlouvy, a to z důvodu, že od 1. 4. 2025 využívám připojení k internetu od jiného poskytovatele. Služby Vodafone tedy od uvedeného data nevyužívám. Přesto jsem jako projev dobré vůle uhradila platbu za celý měsíc duben. Po mém telefonickém dotazu ohledně stavu výpovědi a nejasných faktur mi bylo sděleno, že se mi někdo z Vaší společnosti ozve. Do dnešního dne se tak však nestalo a dosud jsem neobdržela žádné vysvětlení, za co mi společnost Vodafone stále účtuje. Vzhledem k tomu, že společnost Vodafone nadále využíváme s manželem prostřednictvím jeho účtu, očekávala při řešení mé žádosti vstřícnější a profesionálnější přístup.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.