Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Lasso1506

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. Lasso1506: příspěvek v tématu Nestabilita WAN při využití 2Gb/s byl označen jako odpověď   
    Tak konec tohoto příběhu je takový, že došlo ke snížení rychlosti na 1Gb/s.

    Proběhla třetí návštěva technika, při které vyměnil Fritzbox za jiný (stejný model). Pak jsme se dohodli, že by se na naší přípojku během dne párkrát kouknul a stále viděl že kvalita signálu není taková kterou naměřil, po jeho konzultaci s technickým oddělením VF, to vypadá že Fritzbox při vyšších rychlostech přidává šum do kabelového spojení. Přitom signál kabelu jeho měřákem je čistý a bohužel se s tím nedá nic dělat. Jediné co se dá dělat, je snížení rychlosti tak aby Fritzbox stíhal opravovat chybné pakety a neupadlo mu spojení z důvodu že je přestane stíhat opravovat.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.