Přejít na obsah

Hajanek

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Hajanek přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    No jsem docela zvědav, jestli se k tomu někdo od Vodafone vyjádří, ale nejspíš zase něco ve smyslu: kolega/kolegyně se vám ozve a pokusí se to s vámi vyřešit. Poslední takový slib z infolinky trvá 4.den.. Jinak jsem samozřejmě zkoušel zobrazit OKU kódy na přes webovou aplikaci a bezúspěšně, ani na infolince *77 je nesdělí, pouze že to předají na jiné oddělení a někdo se ozve.. ještě zkusím prodejnu, snad tam by mohlo být vstřícní..
  2. Hajanek se přidal ke komunitě
  3. Hajanek přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    Dobré odpoledne všem, už 3. Týden řeším změnu tarifů (4čísla) a ze strany Vodafone neustále s něčím problém. Nejdříve je problém když slíbí že se někdo od nich ozve do určité doby - typicky do 24h. Tohle jim zatím nevyšlo ani jednou. Pak když už se to teda podařilo a domluvily se tarify, které měly fungovat do 24h od vytvoření požadavku, to bylo od 3.5 tak ještě dnes 7.5 nefunguje nic z toho a opět od Vodafone sliby že se někdo ozve. To takto funguje tahle síť normálně nebo mám prostě fakt velkou smůlu? Má někdo podobnou zkušenost?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community