Přejít na obsah

allsoft

Nováček
  • Registrace

  • Přítomen

  1. allsoft se přidal ke komunitě
  2. allsoft přidal příspěvek k tématu do Vodafone volání
    V navodu na aktivaci nove sim karty se pise: vlozte simku, zapnete telefon, zadejte pin (1234) a pak uz jen "vytocte *77", jak to ale mam vytocit, kdyz mi telefon stale hlasi "zadna sluzba" a "hovor selhal"? Proc neni v navodu zmineno, ze se ma po vymene karty cekat do 6:00? Do samoobsluhy se take nedostanu, protoze pro prihlaseni to po mne chce kod zaslany sms zpravou.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community