Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

robbie

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. robbie odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    @Marek-26Zkoušel jsem všechny kombinace, i.e. všechny obrazovky připojené a zapnuté => WV1863 druhá i třetí obrazovka vypnutá, ale stále připojená kabelem, WIN10 tedy "viděly" jen primarní LCD => WV1863 obě přídavné obrazovky fyzicky odpojené kabelem z PC, ponechaná jen jedna připojená DP kabelem, restart browserů (zkoušeny všechny možné), restart PC => WV1863 Testovací sestava PC s AMD Ryzen, WIN10, veškeré dostupné aktualizace Win i browserů nainstalovány. Jak píšu, před týdnem to jelo, vždy alespoň napotřetí, někdy i hned
  2. robbie odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Nazdar vespolek, obávám se, že se situace za poslední týden rapidně zhoršila, Nedávno to jelo většinou nejhůř na třetí pokus (spustit stream z browseru, čili 2x vidět chybu WV1863), teď už to nejde ani na podesáté. FYI: Můj setup je: PC + 2xLCD (oba přes DP) a TV přes HDMI. Postupně jsem odpojil 2 obrazovky a nechal jen jednu, reboot, a ... NIC. Takže za mne říkám, že VTV v browseru NEFUNGUJE, sorry.... Hodlá s tím VF něco udělat?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.