Přejít na obsah

ROMAN

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

Řešení

  1. ROMAN: příspěvek v tématu Nejde synchronizace aplikace pro televize byl označen jako odpověď   
    Už jsem na lince technické podpora vyřešil. Popsána chyba TAG006 byla vyřešena tím, že jsem TV jednorázově připojil přes mobilní hotspot/data, a provedl celý proces načtení aplikace v televizoru. Následně jsem ji zpět připojil přes domácí wifi, a funguje dál normálně. 
    Samozřejmě uvidíme jak dlouho, protoze obecně je aplikace VodafoneTV dost nestabilní a vyhazuje chyby, ale vždy staví restart celé TV a znovu ok.  No proti jiným aplikacim poustenym na stejné TV je to dost slabý na rychlost načtení atd. Škoda 
     

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community