Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

jarnov

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. jarnov se přidal ke komunitě
  2. Děkuji za toto vlákno, které mi ozřejmilo "nevysvětlitelné" chování Compalu CH7465VF poslední měsíc. Z prakticky stabilního toku 250/25 Mbps přes wifi mi to poslední dobou padalo na 20/20 Mbps a spojení bylo nestabilní. Spojení přes LAN bylo v pořádku, začal jsem tedy více monitorovat wifi síť scannerem. Přesto, že jsem měl kanály zafixované, několikrát denně se přeladily. U 2,4G pásma méně často, u 5G častěji, a to i se změnou šířky pásma na 40 MHz. Opětné přenastavení ve správě Compalu situaci vyřešilo na pár hodin, než kanály opět "vybloudily". Bohužel zmíněná optimalizace nefunguje, protože kanály se překrývají s vedlejšími domy (řadové domy, kabelový DOCSIS ještě po UPC). Podezříval jsem hardware Compalu, že se poroučí wifi modul při zatížení více zařízeními, ale toto je od Vodafonu překvapení. Rovněž bych očekával, že při nastavení wifi kanálů na fix se tyto nebudou náhodně přelaďovat. Pak je indikované "ruční" nastavení ve správě modemu pro zkušenější uživatele matoucí.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.